February 6, 2014

Bebinat baju

Pedis amat ati aku saritok. Nyau nadai mood ka ngaga pengawa. Tetiba dasuh orang ngaga pengawa ti ukai pengawa aku. Ni enda ka hot asai ati. Udah gak stress laban majak gemu, tambah ka agi stress laban kerja. Ni enda maja gemu.

Diatok nama pulai gawa, tak teati ka pemakai belama nyawa aku. Perut pan cun meh gamal diatok. Nenako ia enat gamat tok diatok. Baju semua senting. Nyau bebinat gamal kena. Kapa aku peduli ka nya diatok. Ila nguji ngurus ka diri baru. Agi benung stress aku diatok. Nama stress mesti ka makai enti ba aku.

Pulai ngagai cerita ka pun tadi, tetiba aku dasuh ngaga kerja orang. Maka aku ukai under school ka deka di auditnya. Enti amat aku ngurusnya, enda gak aku kisah. Tang tok, aku ngurus hal school aku, sekali audit school orang, aku gak ngaga kerjanya. Keninya deh? Report pasal school ia, ia ngaga lah. Tok sekali datai school ia audit. Aku ngaga, nama penyadi. Ukai nya bisi claim aku ka koordinator subject ba school kami nya tadi. Sekali tambah ka engi ia, betambahlah pengawa aku???

Tok ukai kes diri sama sebansa, enggai betulung. Tang tok kes, ia empu pan enggai meh nulung orang. Nama orang minta tulung, mesti ia nyaut "I don't know' parai orang kenya. Bansa enda ibuh ditulung orang kenya. Nadai guna-guna.

Emo ku saritok. Nadai mood ari sepagi-pagi tadi. Nya aku ati ka makai belama-lama.

regards,
me, TM

No comments: