February 23, 2014

Bless Sunday

Tak sinu asai ati saritok. Tetiba asai ka nyabak. Engka laban Uban mupuk ke Lawas tadi kini. Udah gak aku mupuk pagi tadi, mupuk ke airport ia udah tama, nadai meh aku betemu enggau ia. Tak sinu deduie-duie asai ati. Ngenang diri kedir-diri di menua orang. Apai indai jauh gak menua, enti tak semak, tak nenako 2 3 jam pulai. Lama udah aku deriba pulai menua nama hari lima.

Tok Uban udah gak berengkah ngidup ka diri, ia gak ba menua orang, nyau jauh ujung kin. Pama gak aku, agi semak endur dundang sida apai indai. Engi ia nenako jauh. Hahaha..

Aku tok jampat amat berasai sinu, sensitif amat. Salah kuing salah tuju, tak tau nyabak kadang-kadang. haidehhh hakktui!!!

Nadai nemu tuju ka pengawa saritok. Minggu baru ka ngaga pengawa. Tiap hari 6 aku mesti ka bisi pengawa. Aku enggai diau puang aja di rumah. Kena ngabis ka ari, ngabis ka taun. Kena ngisi pengidup diri empu. Diatok nyau nadai gik geng "karas" shoping aku, geng "karas" makai. haidehhh, kediri-diri meh aku nyukat menua. begiga ka barang.

Nadai nemu pengawa, nadai nemu kuing.

Bless Sunday Everyone, Jesus Love You!

No comments: