January 28, 2014

Telo Masin

Aku enda nemu nama utai ka tusui, mina tak ati aku pedis mimit. Tak alit asai ati. Tak temampul asai atau. Kati tau ketu, tak tau enda nyamai asai. Aku Nama aku enda rindu, aku ka agik enda bebunyi. Ari aku rauh-rauh kekasak-kasak. Nya meh aku, diatok pan bisi enda nyamai ati kah urang. Tang kitai sama mensia, perasaan sama memahami nya mesti bisi. At the end, I try (always) think in a positive side. #akukering

Ukai nama, aku kala mai bala kaban bejalai. Bejalai meda menua, ngambas rampa menua orang. Kala ka bisi rezeki, kala ka bisi awak. Ukai ka sekali 2 ka ngaga anggur, puluh ratus ia kali. Tang nadai kala bisi jaku putus. Suba kala udah ka nyadi. Enda gak, unjung-ujung tiket bilun lalu niki. Nadai meh anggur nya tadi.

Udahnya bisi mega planning baru, bunyi nama gak anggur ke ka mupuk nya tadi. Bunyi ke ka mupuk pagila. Tang, ujung-ujung agik mehnya sama bakanya. Ka madah ka penangul gaji, gaji bunyi tusui, puluh ratus ahh juta besai ari aku. Engi aku, mina gak tak anak sen. Tang nama aku udah ka, aku sanggup makai maggie ngambi ka sebulan, munyi ko jako kena manding. Tang nya meh, jako bai mulut, ukai bai ati ka sama.

Ujung-ujung aku pan nyau lembau. Nyau, bako mati kutu ka mai utai bakonya agik. Dua tiga kali udah gaga baka tok. Sigi lembau ku. Cukup meh ka udah mai aku, Sema ke marikh meh ka udah tok, enggai meh aku agik semaya ka enggau, mandak ka jako, sigi enggai agi planning utai baka nya agik. Mayuh udah ka semaya, sekali, mai kebukai. Udah bebeli tiket semua. Nya aku, kapa ku malas. Kapa aku nampung. Pajak kah meh dia.

Ukai ka sekali dua gak aku pedis ati laban utai bako tok. Suah sema ka asai. Tang agi masa kaban diri. Laban nemu diri nadai mayuh kaban, ulih dikira ngena jari. Enti dikira bako ngira kacang, pama gak agik. Tang nadai meh deka bejai ngau kaban. Nya meh, nama aku dah boring ka melayan orang, boring meh aku. Sigi lembau aku, semadi.

Cukup udah aku bebasa ka orang selama tok. Enti orang nya enda bebasa ka kitai nadai meh nya bisi untung. Ukainya gak tak minta untung belama-lama, tangnya meh, sekali sekala ka meh diri dipebasa ka, tajapan gaji mina ka lima sen. #hakktui

Nyampau diatok, anang agik mai aku besemaya ka utai. heeewaiii enda aku angkun ka enggau agi.

To Whom It May Concern,

No comments: