January 9, 2014

Happy New Year 2014

New Year 2014 just started.. ohmyy, I late posting, and again. Happy New Year 2014 all. Saya punya tiada newyear resolution, sebab a year before pun belum tercapai lagi, one of it, to have a six pack abs, hahaha #terjunam.

This new year 2014 resolution, saya hanya ingin berjalan ke depan, menghadap hari-hari di hadapan dengan penuh liku-liku cabaran yang mendatang dengan tabah. Ya, saya ingin menjadi lebih tabah. Seorang yang berani, dan tidak mudah putus asa #nyadiorangkering

But, i'm still have my dream vacay destination, I wish i will be there this year, Hong Kong, Krabi/Phuket, and Gold Coast. Tapi saya tidak pasti, ini akan tercapai atau tidak, apa yang pasti saya nampak hitam sangat gelap. For sure, the green color to KK, end of may this year. My best-true-giler-giler-kawan-sepanjang-hayat kahwin. Siapa mampu tidak datang, ko sanggup di pancung? Sure tidak mau. And Patik, sure be there Tuanku. #sembahratu

Yang hitam-hitam itu saya tidak pasti, dan saya rasa tidak gila untuk kita mempunyai impian kan? Saya hanya rasa, yang tidak mempunyai impian itu gila. Eh, saya rasa semua orang tidak gila. Itu hanya perwatakan saja yang berbeza. pepatah mengatakan, rambut sama hitam, tapi hati lain-lain, bukan? Begitu juga saya, rambut potong hampir sama, pendek, pacak-pacak atas, tapi kita berbeza. Tulisan kita berbeza, begitu juga luahan rasa kita juga berbeza. But, we are still a human being. Sentiasa mempunyai impian, yang menggunung tinggi atau, seluas lautan. Itu bukan masalah bukan? Yang menjadi persoalan keinginan, dan kesungguhan untuk mencapai impian tersebut.

I have a some of achievement last year. Yang boleh mebuat diri saya berasa riak. Tidak salah bukan, kalau kita ingin berasa riak sendiri? one of it, melancong with my best-true-giler-giler-kawan-sepanjang-hayat. Semestinya saya rasa riak dan bangga, sebab we planned about it, and successful to achieved it. Walaupun tidak jauh pergi mana pun, tetapi itu adalah pencapaian kami. Kami bangga. That why I called it best-true-giler-giler-kawan-sepanjang-hayat. You know, you two girls, yes you two. I missing vacay with you both so much, Not sure yet, when the next trip. :(

Btw, enjoy your short trip to BP, send my regards to ayam rangka!

Boy i'm not forget you. You are the million star, my best ever friend who love shopping so much. I ready with you, and i'm super duper excited for this coming February. Be ready with your tough legs. Saya kawan you shopping sakan ok! I knowing you for more then 10 years, we are sharing everything. You are my truly best friend.

you too, enjoy your cruise this weekend!

Oh sure, im not forget about you my gorgeous. You are the best ever person who always make me smile, whenever im peod. Singing by the wechat the best time that we can doing together now, and last we still can sharing everything, from food to the love, from song to the movie, and from U to 18SX.

and bitch, enjoy your Melbourne.

I Just back from new year vacation last week, dan confirm saya memang demam sekarang #FLU. Itu adalah kemestian, dan itu adalah macam satu bayaran buat saya. Tiap kali vacay, balik mesti demam. But it ok, it was a small part of liku-liku cabaran yang perlu saya tempuh in the beginning of the year. I can still stand with my biggest smile to handle all tons of works, either at home or office.

Thank you guys, to all of you, who ever you are, boys, or girls.. Happy New Year 2014. For those yang wish, saya tidak sempat balas, bukan disengajakan, tapi disebabkan kekangan waktu yang begitu terhad, sehinggakan saya terlupa, and those yang saya wish, but didn't reply me, saya faham, anda juga busy macam saya. Kita ni umpama Pak Yb juga, menguruskan hal-hal rakyat juga. Rakyat jelata adalah keutamaan kita.

Apa yang pasti tahun ini, umur saya bertambah lagi. I feeling young when I found food, and I look old when you know my age. The age is too sensitive, for a hottest, young, and a single person like me. It was to hard to describe here, let full stop.

Terlalu banyak yang terjadi dalam hidup aku, aku selalu berada di persimpang. Persimpangan yang menentukan dua takdir yang berbeza, aku sedar setiap persimpangan itu, aku harus memilih antaranya, manusia tidak pernah dapat kesemuanya. hidup ini terlalu singkat untuk memikirkan perihal yang amat panjang.

Happy New Year Everyone!

Regards,


No comments: