September 25, 2008

YEAH, SIAP . . . . . . . .

Nama berita semua?

Baruhnya (lemai tadi) post sebana ati, sekali tok post gaga ati. hehehe
Majak kiruh, majak mayuh agik utai ka tusui. Gaga ati sekali tok, kerja-kerja engggau report aku nyau mayuh udah tembu. Mayuh tumu tembu ari maya kah sasaran aku. Nadai gak mayuh utai runding agik, mina pikir ngaga PSM enggau prototype Design II kami agik. Projek vibration udah raya gak baru uleh gaga, part aku udah gak tembu gaga aku. Mina masuk lab aja agik, nya pan sari uleh tembu. Yeahhhh ! ! ! !

Sekumbang-dua-kumbang tok, sigi balat orang mengut-mengutkah aku. Kapa aku peduli paling penting semua projek bejalai. Sigi enda ngasuh orang jenuh meh aku. Hehehe, ngumbakah diri ngarahkah orang, heheh.

Kemari enggau tadi, masuk bengkel rapid kami sebuat. Nyeah, masuk mesin projek kami, nya pan nyau ka ujung-ujung sem laban meri awak ngagai bala kah ka nembukah projek final year sida ia. Tambah agik mesin 3D printer nya ka amat jai. nadai ngetu-ngetu jai. Nasib nyau manah, meri awak dulu gak ngagai bala kah nembukah PSM II sida ia. Hari 5 tok ila last touch projek kami. Ka ngecat ia agik. Mula ka spray, meda spray bengkel mina bisi kaler biru. Ngai kah sebaka ngau enggi orang ila, manah kami ngecat kediri. (Ila aku ngayan kah nama projek gaga kami nya, nama utainya?)

Nyinuk diri ngaga kerja. Jai amat bau gamnya, nyau pansut ai mata bai ngegam projek nya. Amat jai bau gamnya, cecair methanol kena kami ngelekat kah tepung nya. hehehe, ukai entu gam gaknya. Tang kami manah nya gam ....

kami segeroup 5 iku, Ida, Nik, Kak Laa, ngau Aeman. Boleh tahan group aku tok. Pama gak bagas sida ia kah dasur aku ngaga kerja.
Ida: tukang dasur, betanya enggau minta semua material kami. Laban kah sigi pama negliutkah diri. Sigi selalu dasur kami ia.
Nik+Kak Laa: 2 iku tok pengikut setia sapa-sapa bala kami kah ngasuh.
"Kak Laa, tolong buat ni kejap", (ngusuk ba kertas pasir)
"Nik, U pegi lab foundary kejap, bagitau dorang, buat ukuran gini", (kasak-kasak Nik)
Aeman: Technican group kami. Nama kerja-kerja mesin sigi ia tok ngaga ia. (Aiman tak kisah!)
Thanks arrgh . . . laban udah meri sama-sama komitment enggau projek kitai tok. Apa-apa usaha kita bersama, ada lah kejayaan kita bersama.
Caiyok-caiyok!
Tarik Nafas dalam-dalam:

Habis ko, banyak gambar ko kedapatan dalam hp saya. jeng-jeng-jeng . . . . .

Ia tok, bendar begambar ngena hp aku dalam lab tadi. Ia tok lah, antara geng rapat aku ba ditu, dini-dini mesti bisi, RoVinA, BeN, ReYnoL . . . hehehe.

Sigi nyadi uleh kami segulai. Siku ketisi kiba runding, siku ketisi sepiak, siku ketengah kah runding. Tang uleh ngau nyadi endar begulai. Rovina tarik nafas betul-betul . . . . saya tau ko tahan nafas nih, sebab ko nak nampak kurus kan? hehehe, ya lah tue . . . ko kurus (padahal saya lagi kurus dari ko)


hahahaha, Tarik nafas, saya tau ko mo ikut gambar sy kan?

Yeah, pagila aja agik kelas aku. Lusa start cuti seminggu dah, cuti raya. huh, nadai agik bazaar. Nadai agik meli cendol, nyau gemu laban chendol sebulan tok. Heheh, naka tok dulu, betemu baru pagila... nitezz

No comments: