September 24, 2008

Nyual Ikan

APOOO . . . . .
Asai ka ngerate tubuh orang tok ditu siku-siku aku. Enti uleh sigi enda galau aku abis sida tok ditu. Balat ka endar nyual ikan. Tak ati ngerunding diri aja meh nya, nadai ngira orang bukai ba sepiak-sepiak. Nadai gak ngawa, bisi maya sida begunakah aku, kapa aku nulung (rugi enda jai ati, enti orang udah jai ati dulu enggau kitai)
Kes 1: meda kaban kitai sepiak-sepiak udah tinduk, nama main masang lagu ingar-ingar. Enti agik pukul 10,11,12 malam enda gak ngawa. Nya nyau udah pukul 2,3,3 pagi. Enti ujung minggu neda gak aku peduli. Pagila bisi kelas, tumu pagi gik nya. Udah gak aku sigi menawa, nama mata udah tedani udah tinduk malam, lama ndar ngasuh tinduk baru. Nyau abis liur kena ngelara.
Kes 2:" nuan enda agik meli roti?" pei, kama agik aku ka meli . . . aku meli sida ia ngabis. Lantang amat pengidup sida sekumbang aku udah ngau sida ditu. Diatok kapa aku agik meli, awak sama nyepi asai lapar tengah malam. Uleh gak aku kurus... Suka ati aja ngau kitai.
Kes 3: Tadi, enda kala-kala aku laun dani, nadai siku ngerak aku. Nasib bisi Reynol ngerak aku. Nyau berumban mandi ngau besiap. Enga gak laun ndar, laban ngai nadai bas. Selama tok, nama aku dani, nyau baka nama aku berumban gerak sida. Ngetuk pintu. Seapin dani, seagiknya meh aku ngerak sida. Tadi, siku bala sida kah selalu digerak aku pan nadai meh ngerak. Sida, enti kitai enda tegerak kah sida, sigi lalu nyindir aku ...
Tok utai kengai aku diau luar. Aku rindu agik diau hostel. Nadai mayuh utai runding. Nadai gak agik uleh diau hostel. Masuk kelab nasyid, kelab masjid nadai gak uleh. Ka masuk polis, kadet-kadet lelak amat gak... nadai meh uleh diau hostel agik. Susah ka nusui, parai masuk ISA lagi.
Diatok nemu udah kitai, keni ati orang enggau kitai. kapa aku agik ka nulung orang diatok. Minta ampun ngagai petara, nyau enda uleh besabar agik asai aku ngau orang ditu. Nama enda puas ati, sigi lalu ka nyindir ulah sida ia. Ukainya tak besai endar gak nya, lalu nyindir. Nadai stapler tau meh nyadi utai sindir. Tang aku sigi enda peduli, sigi ngasuh aku balat agik engai nyali sida utai. Jerak asai ...

P/S: Sigi bansa kitai meh manah ngau kaya enggau basa. Nadai telaban kah bansa Iban.

2 comments:

Anonymous said...

biasa ja nya cak, aku di2 kenya meh begulai ngau orng ka enda mereti.
besabar meh... dah pengidup dunya penguji tuhan

Tuan Manager said...

Nya meh ... sigi ngenat kah diri meh tok ditu.
Arap petara bisi nulung ...