September 17, 2008

MERDEKA ! ! !

NAMA BERITA SEMUA?

Laun post aku ka wish Merdeka ngagai Sabah ngau Sarawak tok, laun sari. Kemari aku ka nyenguk blog aku tok, tang nadai ari gak lemai kemari. Nyau kiruh diri gak ngaga kerja, tambah mega seari-ari kemari menawa endar gak intenet kami, slow ndar nga. Muka yahoo pan nyau lebih 10 minit. ANYWAY, SELAMAT MERDEKA NGAGAI SABAH & SARAWAK, kelebih agik SARAWAK, menua aku empu. . . . .

Angat amat kami tok ditu, 2-3 hari tok lalu nadai udah ujan. Ba bilik berebut kah kipas meh ngau bala kaban. Tang rindu gak panas baka tok, nyau buruk pansut ari rumah. Nadai bejegau lemai-lemai ngagai bazaar bebeli utai kena ngumpa diri, duit jimat meh. Engka nya kini, orang puasa, berat aku gak niki. . . . parai kitai nyau majak nyadi beruang. Jugam, nyau nyadi jugam ... hehehe.

Naka tok aja dulu, ujung minggu ila betemu baru . . . . .
SELAMAT MERDEKA SARAWAK!

4 comments:

Akituai® said...

SARAWAK Merdeka! SARAWAK Merdeka!

Lyana said...

Nemuai ke menua aku kin, wai!
Kami din benung celap.

Au, Selamat Merdeka, ke nuan. Better late than never, ka urang.

Tuan Manager said...

Yeah,Sarawak Merdeka!

hornbill said...

Mendeka