September 6, 2008

Demam

Enda nyamai amat isi aku 2-3-4 hari tok. Chelap+angat+chelap. Bendar amat aku beridupkah ubat panadol. Enti, enggau orang puasa, sigi lalu batal meh pun puasa aku tok. Seari-ari tinduk lemai tok tadi,lapa deh. Abis test pagi tadi, lalu tinduk. Housmates aku ragak main mahjong ba baruh nadai meh aku ninga, semadi dani muat gari tadi meda sida bendarnya main mahjong, diatok bedau meh badu. Siga gaya sida ia nya, nama abis jak test sigi main mahjong, sampai enda ingat dunya nda ko urang.

Puang udah asai saritok udah test 1-finite Element Methods. Bendar amat belajar kah subjek tok, begaga kah matrix. Sampai 25x25. Nama meda 25x25 ndar lalu lemah meh semangat aku, bisi semangat, baru ngaga baru. Ka nembukah PSM aku minggu tok, kada kah bedau bisi test. Nama minggu bisi test, nyau nadai uleh tegu gak utai bukai. Sigi lalu enda nyamai duduk nama test nya lalu bedau lepas.

Seminggu tok bala kaban mai bubuka ngau sida, nyau seminggu tok gak nadai ari ngelimpangkah diri enggau sida. Bisi gak dah sekali sarinya, ngau yayan, ngelaban ujan mayakah nurun. Engkanya kini lalu ngejungaku kah enda nyamai isi tok. Nasib nadai gak berinsak-insak, mina tak angat+chelap aja. Enti nyau besirut-sirut nya balat endar enda nyamai. Dahlah demalam, balat endar pedis perut, dahlah rumah kami tok lalu nadai ai ari kemari. Bisi gak nya pansut, tang mimit endar gak. Lama endar nganti penuh sebaldi.

ApoooO, minggu tok Yahoo messenger aku tak enda uleh log in. Tuyu ndar gk pc aku tok. Kati-kati gak menawa kenya. Diatok ngena msn aku, bisi kah udah kena add, bisi kah bedau. Ia kah bedau, minta ampun lembau amat kah ngiga account nya ba yahoo aku agik. Nyeah lapa, add aku: ben_tebelian@hotmail.com

Nyau tungang langang asai utai tusui aku sekali tok. Nadai entu batang berita iga gak minggu tok, mina kah majak beranu kah deriba bas meh aku. Nyau majak laun sida ia bejalai sekumbang orang puasa tok. Nyau enda nitihkah jam agik. Nyau sejam sekali bejalai diatok. Nyau sejam nganti sida sarinya. Endar selalu mupuk sejam tumu ari kelas, diatok nyau datai maya kah jam kelas. Apooo, besai singkang nama kelas ba blok baru. pah pedis meh bai bejalai.




:Naka tok aja dulu, ka bejalai sebelah ruai malam tok. Lama udah nadai nemuai sebelah ruai ditu.

No comments: