September 18, 2008

Lawa amat kerubung orang nyin ...

NAMA BERITA SEMUA?


Malam tok aku nadai muka buku lalu. Shara enggau Nang, bejalai datai kerumah, minta tolong Reynol ngaga kerja FEM, dugau-dugau meh aku enggau sida ba bilik becerita, ni kah lekik-lekik gik ketawa. nadai enda utai kah di ketawa. Nang enggau Reynol ngeringak diri gak bekira nembukah pengawa kah bedau tembu. Ukai Buruk tok ka ngaga kerja. Tang report part aku semua dah tembu. Mina agik nganti ari bala kaban ke nganjung email kerja sida ngagai aku aja agik ( rajin bala kantan sem tok). Tengut-tengut meh ati bala kaban, kapa aku peduli. Sigi di gerak aku sida ia ngaga pengawa ( diatok, siko bedau meh nganjung kerja sida ngagai aku). Pulai raya ila, ukainya bisi ari ngaga kerja sida ia. Sigi temu, ndar kisuk diri gak. Ngasai kah diri nama begawai. Nadai ngerunding utai bukai, ngerunding ngumpa diri aja.

Shara enggau Nang. Shara sigi No:1 nama hal ketawa . . . . . .

Sigi nyindir orang aku sekali tok. Kapa aku peduli agik, ati tengut-tengut meda gamal ia. Sinu kah ROVINA, selalu jak nyadi raban sebana aku tiap-tiap ari. Tiap-tiap ari meh ia, ninga aku tok sebana . Nasib enda nyadi leka lagu. Heheh . . . . . . .

Nyadikah batangg cerita aku ditok, bisi meh kaban aku ditok. Nda gak nyau jai amat ulah baka antu. Agik gak nya baka mensia. Amat pedis ati aku meda kaban aku tok. Ukai nama aku tok pedis ati, selama tok bedau nemu gaya ia aku. Diatok laban kah udah diau serumah, nemu dah gaya ia. Suba agik diau hostel nadai meh nemu gaya kaban. Kumbai tak manah. Diato udah meh nemu keni gaya ia nya.

Suba nadai duit pinjau aku gak ia. Sinu meda madah diri nadai agik kena meli pemakai. Nda ko mak aku, "jali dulu meh, sinu kah ia nadai kena makai". Nyeah lapa . . . . . . . diatok makai maggie ia 2 hari tok, enda meh aku nyali ia. Kapa aku agik nyali ia. Nda aku jai sepi aku, tang udah cukup aku nulung ia selama tok.
Sarinya: Awal semester meli kasut 2 pasang. Sepasang sigi lebih rm150 rega ia. Diatok nadai kena. Laban enda umbas agik. Lapa kenya deh? ntah? diatok ia ngena kasut aku. Enti nemu nyaga enda aku bejako. Tok melapoi-lapoi, 2 pasang gik kasut aku kena ia. Apin agik beg aku. Tak dempu ia meh nya. . . .

Sarinya: Meli baju kameja, rega semak RM7+.++ sepasang. Meli sepasang, meli saiz L. Besai ko ia, enda manah kena. Lapa kenya dah? ntah? aku meli ngi aku sepasang RM 2+.++. Ngai enda ngena ko mar, nadai standard ko arghh . . . kapa aku ngerunding standard, asal manah kena ba tubuh. Diatok 3 dah kemeja aku kena ia. Nanya meh ia, nama ku enda ngena. kati ko nemu ngena, baju kena ia ukai nya lalu basu. Aku masu, rangkai pagila lusa kena ia gak. Nyau ngempu utai kitai.
Sarinya: Ka nginjau duit. Bisi kaban ia ngintu birthday. Ka meli hadiah ka indu. Kapa aku nginjau. Madah duit diri enda cukup. Ka meli perfume kah indu. Nya aku madah, kapa meli perfume anti nadai duit. Beri nuan sebatang pen rega rm1 pan tau. Janji nuan ikhlas ko aku. Nti indu nya enda gaga nerima, reti ia ia enda ikhlas bekaban enggau kitai. Betul enda runding aku tok? Meli orang sarinya, ntah dini bulih duit.
Diatok: Bisi kaban (INDU) ia mai kereta diatok. Gaga ati orang, minggu nyin kemari tumu orang dani nulun masu kereta. Nadai ngetu sida bejalai. kin kia, kin kia . . . . . . . Nama ujung minggu bendar begumpulkah orang bai kah meda wayang. Meda kah tengah malam. Ukai jeles, tang ngerunding ia kah nadai duit. Agik gk bakanya. Ia ngau indu nya sigi baka belangkas, nadai tau jauh. Nama indu nya nadai ba mua ia, sigi bebulu ati ia. ka madah nya pangan ia ukai gak. Bisi gak indu nya pangan. Aku nyau begedi meda gamal ia ngau indunya.
Diatok: meda wayang mehnya tadi. Udah bulehkah ngumpul orang. ka nginjau duit meh tadi, kapa aku nyali. sekumbang seminggu tok sigi nadai duit dalam beg aku. Nemu nadai duit, ka gak bejalai. Nadai mehnya ngerunding kah pagila lusa. Kada enda sakit kini. Beguna duit . . . keni dah?

Lain meh gaya siku-siko mensia. Nasib ia nya ukai sama bansa, enti ianya Iban baka aku, sigi lama udah aku tetak orang bakanya. Ngemalukah bansa diri.


Rovina (ba tengah-tengah) sigi nyadi kaban endur sebana. Hehe, sama-sama sebana mehnya . . .

Minta ampun unggal, bejako pasal nuan ditok. Nya kitai anang tuyu. Nama tuyu ndar sigi bejako kah orang meh kitai.

P/S: Shara & Rovina, saya upload sudah gambar ada muka korang dalam blog saya. Lama sudah minta kan, tapi belum ada kisah lagi ni.

No comments: