September 1, 2008

YEAH PUASA ! ! !


Nyelai amat topic post aku saritok neh. Ukai nama gagakah orang puasa, gaga ka ngepam tubuh diri. Nadai agik jako enda makai lemai, maya orang puasa tok. Endar sigi bendar meli pemakai. Nyau alah orang kah puasa laban utai pakai ka dibeli bala kami kah enda puasa tok ila, sigi temu ari suba-suba udah bakanya. APOOoo, Bendar nagang diri makai ila eh, enda kelalu uleh kelalu ngepam. Gamal diatok nyau baka kah disepu nda ko inek aku.

Saritok nadai mindah kini-kini. Demalam pan nadai gak pansut ngau orang countdown malam merdeka, MENDEKA !. Ngenatkah diri ba bilik, dugau-dugau nunga komputer aku saritok. Tembu gak chapter 1 PSM aku. Hari 3 minggu baru betemu ngau supervisor aku minta ia nge'chek' ia. Bisi salah dubah gak baru, baru stat masuk chapter 2 mimit-mimit aku tadi. Minggu siti-siti nyin ila engka uleh nyadung questionaire aku ba sebelah campus din, ba bala librarian kami din. Bisi gak di'analisi' aku maya premisi ila, tambah kah ngau ngaga design aku ila. Puji Petara, arapkah mujur meh pajalai aku ditu. ( 3 bulan agik premisi)

Apoo neh, tadi aku print kerja aku. Nadai gak tebal ndar,nyau datai RM35.80. Apoo, nyau ka manjung aku tadi. Engka endar rega ia kini. Printer aku ambis ink, bedau bc kerepai kena meli ink kaler tok, nya nyau print ba kedai. Mina lebih 100 muka surat nya kini tadi. Laban kaban aku sarinya print engi ia mina RM20lebih aja. Jerak asai . . . . . .

(Tok meh kerja kah di print aku tadi, nadai gak tebal ndar. Engka ndar rega ia kini)

yeah,

Yeah,

lemai lagi stat ber'suping' ba bazaar ramadhan. Meli utai kena ngumpa diri, tembu makai nyadi sawa. Nda ko Rangga, "apo itue, baru badu makai, lalu nyadi sawa" uhuh. . . . lagi ia kah lama agik tinduk ari kitai. Nyau labuh ari katil, tesipak kah baldi ai aku. jerak asai.

:tadi aku talipaun ke rumah, sinu ati badu talipan. Hari jai, nyau guntur. . . enda lama bejako tadi. Dahlah nadai ninga dadi aku nyampuk ari belakang tadi. sarinya bisi ia nyampuk kami duai mak ku bejako, "agik bisi belanja nuan?","bisi" saut aku . . . saut mak aku gak ngagai ia. Sigi enda nyamai seduai ia nama ari ujan. Mak aku pama agik, enda baka dadi nyau enda nemu ngetu engkasi. Enti aku bisi ba rumah, bisi gak orang ngurut ia.

No comments: