September 27, 2008

CUTI ! !

Nama berita Ujung minggu tok? Arap kah manah . . . .

Start cuti udah saritok, tang kebatang ia kemari endar udah start cuti gak aku. Ari kemari endar nadai agik kelas. Kelas hari 5, semua udah kena batal. Orang berumban ka pulai raya meh nya. Gagit, ngasai kah diri ka gawai gak.


agik ingatkah projek aku ka padah aku nya. Tok lah di gaga kami, utai kena ba stering kereta. Projek rapid prototyping kami. Lama dah ka nembukah tok, mesin gak selalu menawa. Udah manah, meri awak nembiak psm 2 gak dulu, udahnya menawa gak baru. Nasib sarinya udah manah. Last ia, tembu gak projek kami. yeha-yeah-yeah


Projek colourful, hahaha. . . . . . semua kaler dikerindukah aku. Apa boleh buat, aku meli cat. Diatok, benung kiruh kediri-diri ngaga prototype design aku. semua orang udah pulai, nanya pan nadai. Orang kah enda raya pan nadai gak nanya. Lembau gak nanya, laban endar siga udah nemu ari sem nyin kemari bisi projek tok. Relax jak aku, bisi penilaian kediri tok . . . aku uleh komen apa-apa jak pasal ahli group aku kah bisi komitmen atau nadai. kan? Enda Ibuh aku madah kah nama, udah besai. DAAAAA . . . . . . . . .

Ningalkah pasal projek aku:


Meriah amat P.R sekumbang puasa tok. Tiap-tiap malam jalai jam. barang jual enda ibuh sebut, naka pemayuh, aku meli nadai, mina ngau orang ngeruhkah ai bejalai ba bazaar malam sarinya. Orang ka rindu endar bebelikah jeans amat rindu milih ditok. Jeans nya ukai ori, tang 98% baka ori. Bala baju, sida adidas, nike, polo macam bukai agik sepeneka ati meh milih dia. Cop belakang aja enda sama, hehehe. enti peda ari mua, nadai orang nemu nya enda ori. Nya susah ka meli barang ori diatok, takut kena dakal bala sida cina. Rega-rega barang ori, sekali barang ukai ori .. dehhhh . . . . . . .


Lemai kemari aku enggau Ane ke Ayer hitam. Ngiga barang ko ia. Nyau bepusin-pusin leka mata meda pemayuh kerepek. Nyau nadai nemu ka milih. Aku laban kah udah meli ba pasar malam, biskut kayu buruk nyau nadai ati agik gak ka meli. Nya pan nyau bedau abis. Lagi beli mayuh nyau tebasau lagi.

Aku enggau Ane, meli barang kah madi ia ko kawin. Hehehe, madi ia kah ia empu ka kawin? aku pan enda nemu, HAKS!. Rindu amat gak meda barang. Ia ngiga utai endur engkah cincin, nyau ambis kedai endur begiga kah nedur engkah cincin, sekali tetemukah kaler putih tok . . . . Stail melayu kena orang. Boleh tahan peda aku, laban colour putih endar sigi manah kena orang kawin. cehhh . . . . . . parai aku gak nyadi perancang kawin orang lagi.

Mayuh amat tugung bunga. Bala laut pan bendar meh bebelikah bunga. Bisi siko indai tuai orang nyau bebayar rm 5++ mina kena meli bunga. Mayuh amat beli ia, udah lah ditok sigi famous enggau mayuh macam pilihan bunga (enda ko laut) enggau rega murah. Murah ari endur bukai kah temu aku. Enti mak aku meda sigi rindu ia meda tok, laban sigi rindukah bunga. Ila mai ia kitu.

Bala anak patung pan kenya enti ukai ngiga kah bejenama (mayuh agik anak patung ari China). Sigi tau endur meli tok ditu. Sarinya kaban aku meli kah girlfriend ia anak patung nyau ka mesai anak menyadi aku, mina rm9+ aja. kira murah mehnya. Nama ngiga hadiah birthday sigi kia kami ngiga.

Maya malam:

Lemai kemari bisi kaban aku nanya,

"Ka enggau BBQ?,"

Geleng kah aku pala,tanya gak kawan aku REYNOL,

"Aram, enggau orang BBQ,"

Geleng kah aku pala gak, Meda aku enda, Reynol pan enggai. Ukai enggai, tang bisi mehnya nama kebuah. Kadang-kadang nama ka BBQ tok, pandai-pandai gak kitai milih keni gaya. Ukai tak pengaga ati aja. Minta ampun enti bisi lain runding ngagai orang kah rindu amat BBQ tok. Malamnya, urung pukul 12a.m keluar ngirup kami duai Reynol, ngagai kedai mamak. Nyau lapar, laban tumu makai lemainya,(ADUH! betambah berat aku). Sekali nyau sebuat gamal sida datai, enda gak mayuh, tang endar sigi di kelala aku mua sida. Nyau seput-seput gamal. Biasa, control . . . nemu nya polis datai ngagai endur sida BBQ. Dalam ati aku sigi nyebut, "JERAK ASAI" (Petungal aku kah biak sigi ka endar nyebut jerak asai tok). Sigi Nemu dini endur BBQ+Ngirup, bepada-pada meh kitai. Enti tak ba rumah panja enda gak ngawa. Nya tak ba menua, di kelingi laut. Sigi minta empa remaung. Pei, mua bala orang kah enggau sigi kelala aku magang, endar sigi orang pama ngelentik kah diri bala indu (Untung laki kah bulih. * BOINK). Nama cuti, sigi lalu ka BBQ. Ka hiburan ko sida. Sigi nemu meh kitai bepada-pada. Nadai nya salah BBQ, enti lebih sigi orang ngelara.

Enda ko kaban aku: Sigi gaya orang jauh ari apai indai, nama dah lepas tancang, sigi bendar ngambi uleh ba luar.

Maya apai indai telepon, mereti endar bunyi, teperasa ninga. Ngagai apai-indai ka bisi anak jauhnya, tanya-tanya, peda-peda meh pengawa anak. Enggaikah di kemula kah anak. Ukai gak lebih-lebih, tang ka madah ajak. labankah anak bansa diri enggau orang kenya. Parai, hari-hari kitai alah laban bansa bukai. Dahlah endar sigi enda adil . . . . .

-Kala gak bula kah dadi aku, tang minta duit laban ka meli handphone baru. heheh . . . . Sorry, Dadi!

No comments: