July 25, 2008

Floating in the air?


Love?
where is the Love?


Nyau kiruh diri gak aku seminggu tok laban bala kaban kah 'mabuk cinta'. Nyau baka jadi guru cinta jak aku. Jadi pencari jodoh pan bisi meh. Anang nganu aku laban jodoh enda sampai. Bisi gak kes putus cinta. Parai kitai, nyadi endar pengawa bala kaban.


M**k : Enti udah jodoh jadi meh seduai ila. Sabar jak nuan, aku pan enda nemu ia bisi sulu. Aku pan enda nyangka utai baka tok. hehehe, nya ia bulih SEKEK!


J***M: Pei, bendar amat nuan bebinsai kah indu dara di KK deh. Parai kitai, bisi nyandik anak pulai ila. hehehH ..


Bala kah bukai enda ibuh sebut, sanu tok, sanu nya, sanu nyin .... pajak kah dia meh kaban. Ndai salah pengawa nya dah. kah putus cinta nya nyau sinu gak aku meda. Mua nyau mengut-mengut belaka. Nyau baka kah diperunsai orang gamal tudah. Kasih kah tudah, pengangkun kah pangan diri mehnya. Sekali kena kemeli kah bala gak. Bendar endar ngerindang ...

Tadi ....

ka amat pagi hari lima ujan. Nyau lembau endar gak dani pagi tadi. Laban kah ngerunding bisi test pukul 9 tadi. Tumu gak dani, meor agik meluku ba sepiak. Nyeah lapa dah, nyau basah-basah ngelaban ujan pulai test tadi. Ka nda ngelaban ujan, ngai tinggal bas gak. Nama lepas pukul 12 tengahari hari 5, sigi nadai agik bas, laban orang kah sembiang. Redah aja, nda ko bala kaban...

Lemai pulai kelas, laban kah nyau begau laban bebelikah buah nyau tinggal bas kami, atau sigi ndar nadai bas. Nyau bisi sejam nganti bas, nadai gak datai. Nyau abis buah mutan 2kg beli aku. Bendar makai buah mutan, lama amat udah tenguk meda orang nyual kah sebelah jalai ke pasar. Ka ngetu meli susah ndar gak, laban kah ngena bas meh ditu. Tujung ia bejalai keluar kami sebuat, ndar nadai bas agik lemainya, En. Salleh, kami tinggal bas, kelas encik lama sangat.. lepas dari pukul 6.
hehehe ... Rovin plak terlepas bas. 2 kali sudah ko.

Buat atiQah ...

terima kasih kerana melawat blog aQ. Walaupun ko, tak faham sepatah haram pun apa yang ceritakan sini. . . .
heheh . . . kalo ada kelapangan nanti, aku buat satu lagi blog yang korang semua boleh baca. Buat masa sekarang, i'm sorry ...
























No comments: