August 1, 2008

Yohoeee … August ! ! !

HAPPY FRIENDSHIP DAY!
Pagi ari tadi nyau baka nama Buzz ari bala kaban aku ngena YM – HAPPY FRIENDSHIP DAY fab~
Terima kasih kaban, arapkah kaul kitai majak terit.
Aku pan enda nemu kemaya friendship day (aku enda nemu ka nyebut tok dalam Iban, ngena friendship day aku) tok kebatang ia. Bala kaban meri aku friendship day, aku meri gak. Hehe,
happy friendship day ngagai bala blogger Iban.
Arap kitai semua mujur dalam semua pengawa kitai.
Majak tuai umur, majak mayuh gak bala kaban. Agik ku ingat maya kah baru sekula menya, datai sekula, sigi rindu ati ka begulai ngau bala kaban aja. Abis semua pengawa gaga, ni ka bekayuh ka basikal nyau labuh ke parit, bedau agik kah digagai ukui. Ulah meh nya, ngau bala sida Ales, Nuli (jarang-jarang ia ngau kami), Ruth, yane … Agik ingat kita, ka tungkup ba belakang kedai cina laban lari kah ukui. Kasih amat Adin maya nya kena tating kita, udah gak tudah mit ndar gamal. Kena tating bala kah besai gak. Jera asai, nyau nda datai kelas lemai laban ka bekayuh kah basikal. Bedau nemu utai ka sekula, tak rindu bemain meh maya nya. Puji Tuhan, nasib peresaUPSR manah gak baka ngi orang bukai.
Agi ingat maya kah darjah 4, tusun orang mija ngena kumpulan. Kena ngau orang ba kumpulan tengah meh aku. Laban kah sigi ndar manchal, nya dengkah orang ba mija tengah awakkah nyamai dipeda pengajar. Lapa nyadi amat ulah, ndai nda bisi main baru bala tiap ari. Sigi ku ingat bala kami ka manchal ba mija tengah nya, aku, Majorie, Ruth, yane, Meling, walther, Anderson, Nora(tok nadai bebunyi dalam kumpulan kami). Anang kira, chapuh diri dalam kelas. Kerja ndar sigi selalu laun tembu ari orang. Kabut ari neti kami dulu. Puji Tuhan, enda gak, beli nyau ka tuai.
Masuk secondary, lain gak ulah. Masuk SMK SARATOK, begulai ngau bala Iban magang. Rindu amat sekula. Bala ari ulu, bala ari Ili meh betemu dia. Begulai ngau bala sida Morris, Luna, Engkamat, Buran, Milin, Yut, Thomas, Hellina, Mardiana, Christie, Deaby, Alicia, Emilia, Igo, Allan, Igat Krie, Peter, Pelay, Bujo (semak tang jarang betemu, selalu meda ia dating ngau anak cikgu, hehehe ) … Nama rita kita semua? Lama amat nadai ninga rita kita.
Ba secondary mayuh meh ulah, tang lain gak ulah ari kah agi nembiak suba. Selalu amat kena dadu pengajar suba neh. Laban ndarkah sigi pama pemanchal. Sigi ka endar ingar dalam kelas. Enti maya apai Christie masuk kelas ngeretut magang bala. Nyau nadai engkeretik takut kena tanya. Engai endar kelas moral suba, laban ngumbai diri empu bermoral. Lagi agik gak bediri atas kerusi ngafal nilai moralnya. Terima kasih cikgu Angie, uleh gak ngaga maya SPM. Bedau agik bediri maya kelas sejarah enda nemu nyaut tanya Cikgu Firdaus. Enggai endar subjek sejarah suba, sampaikah diatok. Maya kah ka cuti gawai rindu endar sepi aku. Berasai endar mood gawai. Labankah ndar bala Iban semua, utai ka palau, ngansar kaki enda ibuh sebut. Sigi lumur satu. Rindu amat, asaikah ka pulai maya nya baru asai ia.
Diatok nama gik dah, nyau mayuh raban bansa enggau begulai. Lain bansa, lain gak gaya ati ia. Bisi kah manah, bisi kah jai meh dia. Nadai ku enggau ia meh, ndar majak mai pengidup diri meh diatok. Ngemujurkah pengidup diri.
Happy friendship semua, ngagai bala kaban sekelas aku, especially Reynold, Rovina, Shara casey, Dominnic, kid and .. and .. and… enda alah taip aku ditu.
Ngagai bala kaban bukai aku, Mark Nyandang, Kenny, Dunging, Jugam, Empi, Rangga and.. and .. enda alah taip aku ditu .
Munyi ko sms Empi ngagai aku: HARI-HARI FRIENDSHIP DAY BAGI AKU WAI, COZ KAWAN BAKA NUAN SENTIASA DALAM ATI! FREN 4EVER!~
Terima kasih Empi.
Happy Friendship Day ngagai kita semua!

1 comment:

Anonymous said...

Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!