August 15, 2008

ARgHHHH = YAHoEEEE ! !

ARgHHHH minggu nyin kemari . . . . .
YAHoEEEE dah start malam tok . . . . .
Premisi seminggu kami, start pagila, tang start malam tok ndar udah cuti aku, lembau ka ngaga kerja dulu. Agik buntau asai mata. Tambah mega balat angat saritok. Nyau nadai ujan seminggu tok, nama udah ujan nyau enda ngetu gak. Bendar berebutkah kuing kipas ngau rumate aku. Nama ia nadai, ndar kuing ngagai aku aja meh kipas nya dia.
Lantang amat asai, semua test 1 udah lepas, mina ngeruding kah pengawa ti patut tembu maya cuti tok aja agik. Nyau ngerunding ka tinduk aja ati, nyeah lapa. . . . .
Lelak amat asai seminggu tok, pama diri gak pengawa. Kebatang ia ukai entu pengawa gak mayuh, tang kelalu lelak. Tinduk asai enda cukup. Pedis amat diau luar sepi aku. Suba diau ba hostel, tahun 1-3 agik ba hostel aku. Nyau tahun tok aku kah nyewa luar. Nya pan laban kena buai orang, semua kena buru orang ari diau di hostel, junior mayuh intake tahun tok. Biasa jak gak peda aku. Nadai gak mayuh peda aku, ndar sigi ka muai orang ari hostel aja. diatok kasak-kasak sida begiga ngasuh orng diau hostel. Kapa agik ka minta, nyeah lapa.
Tadi kelas lemai, mimit dak, agik ka tinggal bas. Bendar belanda ari rumah ngagi simpang. Nasib dreba bas nya ka nganti. Cuti tok berumban ka nembu kah pengawa dulu. Nyau di'list' ba dinding. Ila nadai gak nya dititih aku.
PENGAWA AKU:
  1. TUTORIAL FEM
  2. BENGKEL R.P
  3. REPORT DESIGN
  4. PEPORT K.I
arap semua tok uleh tembu meh seminggu tok. Kah nembukah semua tok sebedau pesta konvo. Parai bejegau maya pengawa bedau tembu, ndar lalu ia ila.

Bala kaban engka bejalai bagang cuti tok. Nyukat sebelah menua tok, dadi aku bisi gak ngasuh pulai. Tang ngira tiket pulai kelalu mar, ngai gak aku. Belanja aku kah diau ditu pan enda nyau nyampau rega tiket aku pulai nya. Nyamai aku diau ditu, nembu kah semua pengawa aku ditu dulu. Duduk rumah aja meh tok, boring-boring nadai pengawa online aja meh aku. am alone !!!
heheheheh . . . .
Bendar amat aku download movie minggu nyin kemari, kah bekal aku cuti tok. Nda gak boring maya cuti. Lelak ngaga pengawa meda movie gak aku. Tujung-tujung meda movie aja-aja ku tok beari-ari ila. Nyeah lapa deh . . . . .
Ngantuk mata ku, baru pukul 11.21 p.m. mata aku nyau udah baka mata panda. Laun tinduk demalam. Ka tinduk, ka nulis blog dulu enda lama gak. Lama amat gak enda nemuai kitu. Tok ndar sigi telentang lalu tok lagi, enti tutup PC tok lagi. Nyau rauh-rauh bala sida panggal ngangau kah aku, minta berap,hahaha....
Selamat umur 8 tahun ngagai anak menyadi aku, BRITNEY JANE. nyau enda ingat aku. Semadi menyadi aku(indai ia) madah ia nguji ngaga kek sarinya. Sida mak nadai gak madah maya kah talipaun. . . . .

SELAMAT CUTI SEMUA NGAGAI BALA KAH CUTI . . . . .

No comments: