July 20, 2008

Yeah .. Yeah .. again ! !

Coming ! ! ! !
Bagas endar seminggu tok begumpulkah utai. Bilik pan melera' meh. Sorry meo, nadai ari bekemas kah barang. Pulai kelas lemai hari 1 ku bekemas auk. Hehehe, gari pan nadai di tesah, kiruh kin kia, kin kitu. Nasib report udah tembu, enti bedau nadai jalai aku betaipkah blog, hehehe.


aQ : Kak yang tampal-2 kat pipi tue apa ar? (ngaga mua blur jak)
Hakak: nie? tatO. cantik tak?
aQ: cantik kak, minta boleh? (stat dah bepintakah barang orang)
Bulih siti ku tatO .. Yeah ...
aQ: 1 lagi boleh?
Hakak: cukup (takutlah aku meda mua ia kunun)
aQ: kak. yang colourful tue apa? cantik lah, tatO gak ker? nak Gak.
Hakak: Nah, cukup.
aQ: sukanya terima kasih Hakak!

nyeah bulih aku tatO ari celcom, bisi kah diransing datai kuliah hari 1 ila. Yuhoeee ....
kapa aku ka meri orang, nyau beasur-asur jari bala kaban minta. (rangka)




Mak, aku dah meli vitamin....

aQ: renol, betulkah bas kita naik nie?
Reynol: Betullah bha.

Sengaja jak aku nanya ia jako munyi nya, nyau nyelai amat bunyi jako orang dalam nya. Bekekucau jako Thailand, Vietnam, Indonesia, etc ... kami duai ajak kah dalam bas tok orang Malaysia? Amat mayuh gak orang asing pansut sarinya. Udahlah enda bebasakah orang .. bau enda ibuh sebut. Macam-macam bau. Nyau bau kasam ... luput aku.

Lapa dah, bendar amat aku ngau kaban aku bejalai sarinya. Kerepai pas ambis meh. Meli pangal aku, bisi 70% less, mina tinggal Rm11.90 gik rega pangalnya. Enggai alang-alang meli 2 ku sekali nya. katil aku pan penuh meh, tambah pangal lama ku agik. Ukai agik bisi ngau aku udah tengah malam. Nyau labuh ari katil bala pangal. Laban kah amu.

herm . . . . .

beg aku bau rian, nya aku meli baru. hehehhe . . .

Daa . . .

kerepai lama aku udah carik, alang-alang bisi less 50% lalu meli aku. kada udah datai summit, ila kia baru kada agik bisi less. Lapa dah, meli terus aku tadi.

tok ba dalam ia, nyau mipis kerepai. Ati bebeli kah utai. Mata nyau ngelanit meda utai, ati tengut-tengut ka meli. hehehhe . . . . .

aQ: Renol, tunggu aku kejap bha, aku mo tengok jam nie. Murah gak nie . . . beli, tidak,beli,tidak,beli,tidak,BELI.

Jam murah jak nya, kena ngemujangkah diri enda ko inek aku.

Rindu amat aku ditu, laban bebelikah majalah+buku nadai rega lebih. Nya rega kah ba buku, nya meh rega ia. Nya meh, kadang-kadang nyau enda berasai berambi kah buku nyau datai Rm xXx. Ti ba menua, datai rm3 caj lebih sida. Lebih-lebih agik rega minyak diatok nyau niki. Nya alasan kena sida niki kah rega utai. Meli 3 iti majalah aja aku minggu tok. Bedau sempat gik aku macha ia. Mina udah ngabis kah KLUE nya aku.

Dadi, sorry aouk. . . bulan baru nadai agik aku berambiskah duit. heheheh ...

gaji aku ngumpul lada sarinya dah?

Ngumba amat, ngai enda begaji gak ngumpul lada, hehehe ..... Lelak sarinya ngumpul lada. Nyau bepanas engau gatal-gatal laban semut kami duai mak.

Lapa deh, engai aku madah berapa ONGKUS ia dah. Rahsia aku. . .


Azam aku minggu tok:

- enggai agik aku ngerua, bebelikah barang.

- ka kurus-yeah.yeah.yeah. . . .

No comments: