July 7, 2008

TAN sri - BEN


Rindu amat aku macha blogger ka bekena kah jako Iban. Nyau ransing amat ati ninga jaku diri kah di baca, kelebih agik sekumbang pulai ke menua aku selalu amat ninga lagu bansa diri, nadai sik lagu Malaya, nadai sik lagu ribai. Lagu Iban ajak meh kedinga sekumbang pemisi. Nya kebuah, nyau tetengut asai ati aku ka ngaga blog ngena jaku Iban. Tiap-tiap pagi apai aku bepasang kah radio Iban. Ninga pesan ko ia, nyau dani tinduk laban rentak lagu Iban. Heheh …

Dikelala daun ari kayu,
Dikelala buah ari langgu,
Dikelala basa ari penyiru,
Dikelala bansa ari jaku.


2 comments:

DCampbell aka Puteri said...

Aram meh sama sama kitai betulis ka blog ngena jako Iban! Ngambi ka chapoh aku jako Iban didinga ba dunya siber! ;-0

Tuan Manager said...

pia meh .. nyau majak indu macha jako Iban. suba nyau sekat-sekat asai bejaku ..
heheh ...