July 11, 2008

Sleeping Beauty.




ApOOooO . . . . buntau amat asai mata tok. dasuh tinduk kah ngai gak. Udah nguji gali tadi agik gak enchelak leka mata. kaban aku meh nya. Bendar amat betali paun demalam, kenyau pagi tadi. orang baru bisi bulih ambai mehnya, ndar sigi gaya ia gak nda ko Rovina. CEsshh, betulkah Rovina, sy tidak tau ....
Amat ngumba amat gak enti beambai besulu bakanya. Maya jam kah tinduk enda gak tinduk. DESPERAD ndar gak nya, hehehe ... Nyau berambis kredit betali paun. Ukai gak jeles, tang ngenang ia aja. Laban enti ba runding aku, labankah sama udah ka, enda ibuh kelalu gak nyau betali paun ngau pangan diri. Maya kah agik bisi duit tok agik meh uleh relod, ujung ila nyau nadai duit, bendar bekelimat, nyau betancang perut mengabaikan kesihatan nda ko laut, ujung ia makai maggie ila. Maya kah bisi tok lah kitai bekelimat, utai kah enda penting tau enda ibuh gak dulu, hidup dalam kesederhanaan enda ko laut.

Aku ngelala ia tok ndar-ndar. Jarang cukup nama ujung semester. Manah datai tengah semester. Lagi kasak-kasak maya beguna kah duit. Udahlah sigi nadai penatai, diberi apai indai agik. Nemu-nemu lah kitai control, ngurus belanja diri empu. Utai kena ngai jai-jai, ndai kelas nda ko ia.

Ukai gak madah diri manah ari orang bukai, tang ngenang. Syukur ngagai Tuhan, ngau pengidup aku. Nadai gak asai udah bebasaukah duit apai indai. Minta utai, apai indai manah nadai duit, enda gak meli. Ingat kah jako seduai ia, pemakai nadai ngawa,tang anang gak nyau bebasau. utai kena enti enda tau, tau enda ibuh.

Kelebih agik diatok rega barang balat ndar niki. Nyau sinu meda bala kitai Iban di menua, nyau sengapa orangkah bejual meri rega. Rega pemakai utai tupi, enda ibuh sebut. Sebedau aku pulai sarinya, ngau apai aku meli, niki rm4 magang. Baja ngau racun kena belada sama jak nya.
APA BOLEH BUAT . . . . .

No comments: