July 14, 2008

YEAH ....

Yeah .. YEAH .. siap udah report aku. Bendar amat nembukah semalam tok. Berumban nembukah, laban kerja design aku lalu bedau tembu agik. Material kena aku ngaga pan aku apin ngiga. APOOoo ... UJAN hari ditu, nyau renga, lembau amat ka tama ngagai libry, chelap amat. Tadi dah semadi ka tama libry, laban kah ka nginjau buku. Nganjung buku kena kah ngaga report tok pagila, lu nginjau buku kena ngaga design gik ... pagila kelas aku sejam aja..



Jugam . . . . . .
aku udah meli perfume baru. Mesti ia enda percaya . . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hehehhee . . . . .
Boleh tahan gak bau Hugu Bos tok Jugam. Manah agik ari Dunhill London sarinya. . . .
Enda kelalu lembut bau ia sium aku.


2 comments:

-JuGam- said...

jegit amai e2 ko aku mli Hugo Boss Pure.
aku ka mli nya patuk.

Tuan Manager said...

Yeah ....