July 13, 2008

Ngarapkah Dadi Aku Gerai.


Naka ia, nyau ndai ngetu asai penangul sepi aku. Tiap kali aku nadai menua, tiap kalinya gak penangul nuntung. Lemai tok tadi, menyadi aku talipun madah kah dadi aku sakit. Nyau tengut-tengut asai atau aku ninga ia madah. Menyadi aku madah tinggi darah aja. Lalu talipaun gak menyadi aku siku, udah kah tuai talipon aku. Madahkah dadi aku sakit gak. Nyau naban kah diri ngagai sepital Saratok. Nama gak utai baka tok?

Arapkah nadai utai apa nama meh, ngarapkah Petara bisi nyaga dadi ku.







2 comments:

Anonymous said...

Arap ke dadi nuan gerai..Tuhan merkat serta meri pengering ati ke iya. Nemu aku asai ati nuan,kenya aku last year maya dadi aku luput..akai asai ke ka terbai tekala nyak :(

Anyway you have faith in God,and hope everything goes well.

Tuan Manager said...

Terima Kasih auk.
Nya meh arapkah nadai apa nama ngagai dadi aku...