August 25, 2011

Completed

Dua minggu tok aku dah ngurus ka registration nembiak. Officially ia ari minggu nyin kemari, hari 1 enggau hari 2. Tapi agik buka nyentuk kah minggu tok, kah bala senior.

Janji di sebut pass, atas 2.00, niki gak ngagai sem siti agik. Kadang-kadang alit ati gak aku ngerunding sida tok. Nama enda ba runding sida ia. Tanya kitai lagi, sigi endar minat enggau course kah dambi gak. Tapi enda uleh skor. Aku suba, ukai nya minat enggau course dambi aku, tapi apa boleh buat enda ko orang, ka enda mupuk ka sekula gak. Enti enda mupuk nadai duit gak kena ngagai ka bebayar, ukai nya seratus dua kena masuk.

Pahai kitai, masuk perintah dah ka pahai diatok mayar PTPTN. Terima kasih ngagai petara, Enggau orang ka 1st class enda gak result, tang tau kah gaga ati diri, laban ukai kah deka gak suba. Lama begulung ba rumah berunding suba, ka mupuk kah enggai. "Enti enggai badu sekula gak nuan", ko dadi ku.

Pulai ngagai topic kah dulu tadi. Alit ati aku meda nembiak kami ditu, udah gak di bayar apai indai. Agik gak main-main belajar.Ukai agik nembiak, umur semua gak udah lepas 17 tahun. Udah bebulu magang ko orang tuai. Enti runding, nama udah umur 17 tahun nya mesti nemu nama reti sekula. Nembiak darjah 1, darjah 2 dah udah nemu reti sekula.

Sekeda, nembiak, "Sir, lulus aku ka?","lulus" lalu gaga. Apooo ko ati aku, gaga enggau manjung nya tadi lulus kah buleh D. Janji enda E ko sida. Akai enda sida ia nemu, effect D,C nya ngagai pointer sida ia. Nyau besembur liur aku nerang dalam kelas. Tanya nuan lagi "faham" confident magang nyaut faham. Confident baka orang kah baru udah kawin.

Bisi case, datai register. Nadai nemu result diri. "Sir, register","Sem berapa?". Apoo niki sem sebut ia, final sem gik nya,sekali ku check result fail. Apa gik, mua lalu ka nyabak, baka mati ukui, mati mayau. Baka kah tinggal penusah. Tang maya kelas baka nama, lebih ari dinasour. Kitai pansa tau terebai sema ko jako. Nyau baka uras kitai peda sida maya ngajar.

Tanya nama kebuah enda datai class, mayuh amat alasan sida. Ngena magang bunyi ia. Apooo, sabar aja aku. Enti ukai anak bansa diri, engka lubah ka bebulu ati ku ngenang. Tang tok anak bansa diri, nyau lebih 80% bansa kitai Dayak. Udah beri orang peluang sekula, bebendar lah kitai. Nya datai kelas pan semadi. Nama enda disebut ngagai apai indai sida. sibuk ngaga assignments kini?.

Mulut abis liur nama tama kelas madah ngagai sida, enti semina lulus 2.00 aja pointer pan nuan susah ka minta kerja. Kini tunga result nuan nya ka di bai nuan?. Bisi case, siku nembiak. Ka register subject. Bangga gik madah ngagai aku, ia final sem. "Siti subjek agik ku sir, EE". Ok aja meh ko aku, check aku result. Apoo FAIL!. Keni lah ko ia? keni agik ko aku, fail lah. Uji tulis surat merayu, minta repeat subject ni ka patut. Tanya ngagai counselor. Sampai saritok nadai dah register subject ia. Aku pan enda nemu, ia trus badu kenya atau apa. Nyau udah tebasau gak 2 1/2 tahun diau ditu, tuai diri. Masau umur enggau masau duit apai indai. Apooo, anak bansa diri agik nya, bansa kitai IBAN.

kumbai orang enggai nulung bansa diri. keni ka nemu nulung. Sigi nadai nemu utai. Datai kelas on off, on off. Baka orang kah udah pencen gaya penatai. Enti baka orang ka pencen, on off, on off kitai meda sida ia bisi di pasar. Kes ka setiap ari nya, sigi ka nadai pengawa meh nya. Nama enda utai sebut sida ngagai apai indai sida, tetengut ati aku ka nemu. Kes pagi tadi, nembiak minta cuti seminggu ka pulai Bintulu. Ngambi lesen kereta. Apooo ko aku manjung. Enda uleh sekula nuan nama nadai kereta? Ukai nuan lama udah badu sekula kah? Nyau udah sekula baru tok baru ka ngambi lesen kereta piak?. Enti aku baka apai indai, sigi enda dasuh aku meh nya, sigi enda bayar aku. Cuti sem ila pan tau ngambi lesen nya.

Soalan diatok, ari sepiak ni ka dibetul kah kitai, ari sepiak apai indai atau sepiak nembiak nya empu?

:: Lama amat post aku tok dah dalam draft. Tang lalu bedau bisi ari nampung. Post tok ukai tegal aku, merungut enggau pengawa aku kah ngajar. Tang aku alit ati enggau runding, bansa kitai mutar ka pengidup. Enti agik baka tok meh buah runding kitai, 20, 30, 50 tahun ti ka datai. Agik baka tok meh bansa kitai. Nadai temu pengujung. 

Regards,
tansriBen

2 comments:

Anonymous said...

bah, Sir Fabian, kena nar topik nn. ya ga nn alu tag aku. nyadi buah runding ku tu start ngau cerita ku minggu tu td. enti nda salah ingat ku, hari satu tu td ku d kangau Head Department ku. aku ngau kwn ku siku nya sama lect. ya ka minta pendapat kmi 2, milih 10 iku nmbiak senior (1st batch) MLT ka danjung praktikal ngagai NORMAH. kbuah HOD ku nya ngasuh ku milih 10 iku nmbiak nya laban ya nemu contact hour ku ngau kelas senior nya mayuh, and aku nang ngelala sikap sida ya.

dipendekkan cerita, sida senior batch tu enda rindu k aku k ngajar kelas sida ya. laban aku tuk menyusah kan sida ya, ko ya (kitai k ngajar tuk, k meri ilmu ba depan menyusahkan, nemu kita??) aku nda kisah k sida k nda rindu k ku nya, laban peranan aku ba dia ialah masuk klas n implement my knowledge to these students. lagipun, we as educator can't expect all the students like/suka us kan?? baka kitai suba, bisi meh lect k nda d kerindu. nyadi, perangai nmbiak senior kmi tuk pelik. enda rindu alu d gaga sida personal prob ngau kitai. aku tuk udah kena kutuk, udah kena malu ngau sida ya ba FACEBOOK. smadi ku nda saman malu sida ya, cos i act professionally. i try to ignore all those benda bodoh yg sida ya post ba wall as they were too stupid to add the lectures to their FACEBOOK and TAG the lectures maya mengutuk hina lecturer nya (bijak kan students kami??) sida tuk madah, kmi (aku la lect dia) "rasa diri pandai". adakah aku rasa diri pandai?? and sida ya madah, lect ndai kuasa ba nmbiak laban nembiak udah mayar RM45K! enti fail pan, ulih meh niki sem, kenu ko sida.(peda kita pemesai jaku nmbiak kami nya)

pulai k cerita ku pun td.nyadi AKU tu td (k udah d kutuk hina dmalu) MILIH sida k layak praktikal ba normah. bisi siku k kena pilih nya td, ngau bala kwn sida ya mengutuk aku tuk beramai2 ba FB sida ya, di pilih aku, setegal ya layak secara akademik. enti nitih k ati aku k udah tersinggung laban ulah sida nya td, ndai aku ka milih ya. so, datai la sida tuk ka office betemu ngau HOD laban k kena pilih. nyo meh nmbiak indu tu td (melayu ya) nyau bersyukur meh ya ngau cara sida ya. nyau ngiga arah kiblat indah. sida tuk td nda nemu, yg milih sida ya ianya AKU n sida ngumbai org NORMAH mpu yg milih berdasarkan keputusan akademik. bisi sida berterima kasih ngagai lect k ngajar sida?? (NADAI)

munyi ko nn td Bian, "nama enda utai ba runding sida ia". sida ngumbai sida bisi duit (PTPTN), ulih mayar course alu nda hormat lecturers. sida ulih mayar repeat paper, alu nda ulih fail. sida ia mayuh sekepala, alu ulih nganu lect madah lect tuk tuk. at the end of the day, sapa k meri sida peluang utk merasa alam pekerjaan yg baik(praktikal)? sida ya nda sedar, sida ya were rejected among the rejected. that's y sida datai ngagai kolej nya, n diberi peluang utk belajar. but still they are arrogant and merasa sida ya yg paling betul ba dia. pernahkah sida ya mengucap kan TERIMA KASIH atas apa yg kitai udah lakukan utk sida??

Anonymous said...

baka ko nn madah td Bian, ba kelas nya baka sampah kitai dipeda sida ya ba depan nya. enti udah enggai blajar nya, smadi k nda mampal pending ngau ear phone laban akan kena warning. udah nya ngaga bunyi yg pelik2, mngajuk lect, nya ngan mesti lah. bah, udah niki sem ila, maya k praktikal sapa k digiga sida ya? ukai lect k baka sampah nya ka? ukai lect ka di padah nda layak ngajar sida ya ka? ya k ka ndar fail nya, nda nemu sedar. setiap sem selalu fail. tp enti dikangau PRINCIPLE, masalah pertama yg kluar dari mulut ialah, "lect tak tau mengajar".nya nyo lect ga nyadi k masalah sida ya fail. ni usaha diri mpu deh? baka ko nn madah Bian, MINAT. ndai minat, tp still belajar. sida tuk pelik. nda minat, enggai belajar, tp enggai ga ngemadu k diri. ka masai RM 45K!. enti d asuh belajar baka k ngasuh nmbiak darjah 6 belajar. sedangkan umur nyau 20-an. lagi tanya, "miss, pahal ku gagal neh? aku dah belajar bah". cukup ka apa yg kita belajar nya utk gagal? if u r still fail means that u study not enough to maku u pass.

klalu panjai pendapat ku tu. ku ka menyingkat kan agi, sorry tuai rumah :) Nyadi, nmbiak k d kluarkan kolej kmi tuk penting amat ba bidang medical. enti sida ya salah gaga ba makmal ila, besai effect ngagai nama kolej. aku ngerunding, bakani sida tuk ba alam pekerjaan ila, if maya belajar, di asuh belajar pun baka k ngasuh nembiak mit hafal A B C. takut aku ka membayangkan apa yg bakal terjadi. but, as a person. i sincerely mengharapkan yg terbaik ngagai sida ya. perkara t nda manah k udah d gaga sida ngagai aku, ku serah k ngagai tangan Tuhan.

from,
disappointed lect