August 3, 2011

3rd of August

Baru udah makai. Kenyang amat belauk terung iban. Pagi tadi dani laun, enda sempat ngirup pagi, nya leko mato tekulap-kulap ngantuk laban nadai nyirut kah kopi. Tambah mega ujan demalam, lembau amat asai dani. Tambah mega demalam, akaidaii kenyang makai enggau bala kaban ku, (Dunstan & Alesandra). Nyadi gout, makai dagin belama. apa-apa-pun enda ko orang, thanks Dunstan, anang jera belanja wai, roger jer I, I kan like to eat-eat!

Berita manah saritok, meri Congratulations ngagai kaban aku, Mr&Mrs Dunging. Bisi soldadu sduai ia diatok, pama orang. Enda sabar ka meda mua soldadu orang Betong nya. Nyau enda berasai, nyau nyadi apai gak tudah kaban aku tok. I'm counting too, counting the hours become a father again. Madi aku ka Bintulu pan nyau ka beranak. Baru jak sms aku madah diri masuk laban ka beranak. Arap nadai apa nama. I wish a baby boy. ;) Awak kah mayuh agik bala enggau berekak. Enda berasai Kumang pan nyau nyadi kakak.

Productivity pan majak kurang 2-3 ari tok. Sari sigek chapter jak uleh tembu kah aku. Akaidaii, lapa main kenya. Aku pan enda nemu. Mayuh amat utai runding. Ka tu, ka nya, ka nyin, ngai nyin, ngai tu. Nya ujung lalu enda jadi-jadi utai gaga.

3rd of August : BLUR AKU SARITOK

Regards,
Ben 



No comments: