August 2, 2011

2nd of August

Balat buntau mata ku saritok. Jerak aku, ngai agik keluar malam maya ari gawa. Nyau ngerambit asai leka mata datai opis. Nasib 2 minggu tok nadai kelas. Duduk opis aja, mina tetembu kah sigek chapter aku saritok. Nyau lemi asai tulang ka ngaga kerja. Pagi tadi enda ingat nyirut kah kopi dulu. Leko mata tok, nama enda sirut ka kopi sigi buntau belama, engka udah ketagih dadah kopi.

Lalu bedau meh aku edit resume aku. Malam tadi janji ka edit. Tang malam tok sigi jadi ia, tolak magang bai keluar, jerak ngantuk asai tok. Ukai melengah kerja gak demalam, sigi udah di edit aku gak resume aku, tang bedau bisi ari ngemanah kah agik, kira bisi touch up mimit meh nya. Tang sijil-sijil, transkrip semua udah scan aku. nyau nadai entu nangi agik ka, mina ka compress aja agik. Laban files ia kelalu besai, susah ka upload sereta enggau resume.

Tok ngiga dulu baru chow, enda baka suba. Enti lalu chow susah jadi ia lagi, laban udah bisi commitment baru, enda baka suba. Ulih chow peneka ati. hehe, Arap kah bisi pemujur serak tok, pemujur buleh peneka ati. Enda kisah pengawa keni, keja siang malam pan sanggup, janji gaji cukup dempa, belala ujung bulan. Bisi kah penabat maya beguna kah duit. Ukai gak kitai minta, tang enggai enda besedia. Enda ko dadi ku madah, anang enda besimpan mimit ba account nama ujung bulan, ukai kitai nemu nama nyadi, paling kirau sakit. Enti diatok, susah amat ngasuh ka belaluh. Bekikis kah bulu betis pan bedau tentu ulih.

Tapi enda apa, saritok ari ke-dua pogramme aku, ka penting: ATTACH RESUME.

Regards,
Ben

No comments: