August 9, 2011

Ignore, it just a sms!

Kala kita berasai sinu, sinu kediri. Sinu ati tak nadai nemu kebuah? Lapa meh aku tak kenya 2-3 ari tok. Nyelai amat asai. Ka madah bisi belaya enggau orang nadai gak, kadah madah bisi utai lenyau nadai gak.

Engka tak laban siti sms ari kaban aku kini. Nadai nemu kebuah, nadai nemu penangul, tak nadai reply sms aku agik. Nadai gak utai penting, tang sms nanya ka nama berita, meda lama dah nadai betanya kah berita, nyau ka sebulan. Alit gak ati, nya nyau nadai reply. Tang lemai tadi, benung kah kisuk-kisuk ngaga pengawa, sms masuk ngagai hp aku, tekenyit meh aku, nyelai amat bunyi sms. Engka orang enggai bekaban agi meh nya. Nadai meh nya ngawa, tang anang gak nyau enda reply sms. Kitai gak nyau udah bekelala.

Ndai gak ngasai kah diri ngenusah kah ia. Minta ia meli beras enda gak kala. Nadai ngawa, laban kah petara kitai enda ngasuh kitai jai enggau sapa-sapa, nadai ku nyimpan dendam. Tang aku pecaya ka karma, enda ko orang. Nama kitai udah bisi jai enggau orang, bisi meh utai ulih kitai.

Ingat aku, maya ka agik belajar suba. Bisi siku kaban aku kenya, tak ngeringat kah diri. Ngenyauh kah diri ari aku. Alit amat ati, ndai gak nganu, ngenusah kah ia. Aku ba selalu nulung ia. Nyeah lapa, masuk semester baru, nyau kasak-kasak, baka ukui ka beranak ngiga aku. Tang nyau udah nemu gaya, ndai meh aku ka gaga ia baka kah udah. Bepun ari nya aku endar madah diri pecaya ka karma, enti kitai manah enggau orang, manah meh utai ulih kitai. Enti kitai jai, jai meh ulih kitai. Nya meh, naka pemanah uleh gaga meh aku ngau orang, bulat ni asai ati, but ni asai atau enda meh kempang jai enggau orang. Ngasai aja meh orang jai enggau diri empu, nadai nemu ka malas.

Totally sad today :(

No comments: