November 26, 2008

RUMAH PANJAI AKU DATAI

Aku pulai menua saritok, hehe, flite malam kul 755 malam lagi. Gaga amat asai ati tok argh. . . ka makai bendar tok, nadai tagang-tagang. huhuhu. . .
Nyau jarang agik update blog tok sekumbang premisi. Aku pulai ke rumah panjai, nyau pan jarang nurun kepasar. . . Enti nurun ke pasar pan engka lubah kini ngagai CC. Lembau ka besekut ngau bala nembiak, maya sida premisi mayuh amat sida lepak ba CC main game. . .
Selamat cuti ngagai bala ka cuti, betemu baru agik ila aouk . . . Tahun baru ila kini. Enti bisi ari bisi gak limpang ngabas blog aku tok, minakah enda berjanji. Enti bisi bepansa ba sebelah menua, tau gak betanya . . aku tok lubah enti orang nya enda nanya dulu, malu. hehehe. . . .
SELAMAT CUTI SEMUA . . . . . . . . . .

2 comments:

Akituai® said...

Lawa amai udah pulai cuti ke menua. manah-manah ba rumah panjai, anang ngayap ngapa hehehehe

Tuan Manager said...

Apoo ... baru pulai baru tok aki. Baru datai demalam. Apin bisi ari ka 'mengupdate' utai tok ditok. . . agik lemi lembau asai tulang.