November 14, 2008

Terima Kasih Tuhan

Nama berita? Lama amat udah aku nadai betaip utai ditu, nyau kiruh diri gak ngau exam. . nya pan bedau abis agik. Mina nyenguk-nyenguk enda lama ngagai blog aku tok. Tok, nyau ka ngetu enda lama muka buku, PSM aku pan baru gak tembu enggau slide ia. Puang mimit gak asai ia.
Pagi tadi kol ngagai mak aku, padah kah diri ba pasar saratok seduai ia dadi meli lauk. heh, nyau enda sabar asai tok ka pulai menua. 2 more weeks . . . huhu. Maya kah teleponnya ia lalu madah petungal aku mujur dalam peresa UPSR ia. Mujur amat straight meh nya . . puji ngagai petara enda gak nasib kitai selalu jai. Gaga endar antie aku nya. Aku sigi nemu gaya ia, baru udah meri sms congratulation ngagai seduai ia meh aku.
Kapa ngira utaikah udah nyadi antie. Laban sigi enggai idup nyamai nya ia kenya, diatok nama merinsa meh ia. . nadai orang ka begulai ngau seduai ia. Kumbai ia tak lalu pedis, merinsa meh pendiau kitai. Kumbai ia enda nemu mantu kitai petara. Ia kah jai dulu. Arapkah pengidup seduai Vivian majak mujur antie . . . .
Lama amat nadai betemu ngau seduai antie, naka gawai suba. Nya pan enda lama. Enti bisi ari cuti ujung tahun tok ila nemuai ngagai kami. . . . .


CONGRATULATION VIVIAN

No comments: