November 1, 2008

Buah Dabai

Terima kasih ngagai kaban aku siku, meri aku buah dabai ia lemai kemari. Labankah nyau udah lama, lain amat asai ia. Arap-arap pulai menua ujung bulan tok ila agik sempat enggau musim dabai. Apoo, nyau musim buah meh diatok ba menua. Nyau berunding kah buah isu (neh, daki niek).
Bala geng Sabah aku laban kah enda kala makai, enggai mula-mula ia. Ujung ia, semakah enda Reynol ngabis kah dabai nya. hahaks, sapa agik orang ngabiskah enti ukai aku. Tasak, beri aku kicap enggau gula aja meh nya. Nya utai aja uleh kena aku nyediakah. Ke batang ia, nya lah cara paling nyamai sepi aku. beri gula enggau kicap masin.. sayau nadai kicap masin menua.




:Ni bala kita di menua dah? Udah mansau magang buah menua, Ujung tahun ila pulai kulu, ngau urang negmbuah (kenu ku jako) hahahks. terima kasih Shara, udah meri buah dabai tok.

4 comments:

Akituai® said...

lelengau amai ka makai buah dabai...
ngirum ka aki ben

Anonymous said...

Hi tan sri ebn, terima kasih laban add aku ba link list nuan,, duh tetenguk aku ke buah dabai campur durina, empukai ko orang akaiii dai kak pulai.

Tuan Manager said...

Cuthess: sama-sama... Arap nemuai baru ila. Buah dabai beri kaban aku sarinya.

Akituai: Buah dabai beri kaban aku sarinya akituai. Bedau pulai menua agik tok, enti ba menua nyamai buleh . . . Ila ngirumkah aki, ujung bulan tok bisi rembus menua.

maya buah menua diatok.. . . .

Anonymous said...

oh shit man
miss this thing