November 21, 2008

Final Exam is OVER !

Yahoee . . . . nyamai amat asai tok sepi aku. Nyau enseput endar asai ia, udah abis exam tok. Udah tembu semua pengawa. Nyau lantang asai ati udah diatok. Nyeah mina ngerundingkah presentation aku hari 1 ila gik. Udahnya pulai ila aku, hehe PANSUH HERE I COME!
Nyau enda sabar agik asai ka pulai tok. Nyau nadai asai ditok agik ati. Enda sabar ka belulun, ka bepansuh, nyeah lapa . . . rindu amatnya. Aku kah ngepun lagi, ngujung kah pengawa nama enda mak aku, dadi aku gak. . . hehe, aku gak paling kuat makai lagi. Nama pulai cuti, ka kurus aja runding, tang gak tebalit. Lemak kah betambah maya cuti.
Nyau enda berasai aku diau ditu, aku ngepun kah blog aku tok suba, maya sem aku datai kitu, bulan 7 (agk biak gak blog aku tok). Huhu, satu sem jak agik aku tok ditu, udah nya ntah kini enda penunga. . ? ?
Pratikal? huhu, next sem . . . bulan 5 kenya start . . bisi sapa2 uleh recommend aku kini? Dini endur aku uleh pratikal ba menua? Bingung sebengkah kah ngerunding ngiga endur pratikal. Enti uleh lalu meri endur gawa manah gak. . . . .
Nadai endu cerita tok tok, lama amat udah nadai nesau sebelah menua, Kiruh ati diri gak nembukah bala pengawa. Naka tok dulu, lagi kitai betemu baru . . .

No comments: