November 22, 2008

CERITA PAGI HARI MINGGU.

Selamat pagi. .
tumu pagi start betaip kah tok, pukul 12 malam, udah tembu ngaga slide lalu muka blog. Nasib gak line ok mimit gak malam tok. Selama tok naka ia pengelubah line, nyau lembau nganti. Kadang-kadang nyau telelap (peneka kah online, tajapan penat). Susah amat gak begulai enggau orang ka endar berdowload tok. Engka tak semua utai di download ia kini. Pahai kitai laban urang kenya . . .
Selalu endar nyebut diri ka pulai tok, enda sabar endar asai ka pulai tok. Nganti hari 3 ila, asaikah nganti sebulan agik ka pulai. Enti nadai presentation hari 1 ila, lama dah aku tok terebai pulai. Nadai kala lama aku nganti habis final. Habis final saritok, pagila lalu pulai aku . . kapa aku ka nyukat menua tok ditu. Enda sabar ka pulai menua, ka betemu ngau bala sida mee rangkai, bala sida buluh, bala sida arang . . . sigi pengawa ngepuk diri enggau asap nama lemai.
Nama enda pengawa cuti tok neh . . . ka makai-makai-makai-makai cukup jak cuti tok ba runding. Nadai ngeruding abis kerepai agik tok . . . Nama dadi nurun meli utai, gagit ka enggau laban ka ngambi seambi. Karaoke nadai uleh pulai tok . .
Rabat rumah panjai kami malam pagila. Sida mak datai kemari Kuching, lalu pulai baru sari tok tadi. . . kena ucu tuai rumah kami udah nadai. Sinu ngenang. Endar udah start sakit maya gawai sarinya gak ucu ianya. Kembai batang rekung. Udah datur petara mehnya.
ka nusui cherita pandak tok, kemari aku enggau kaban aku meli plug. . . ka nganti plug ba rumah kami angus. Parai enda danti, angat amat ba bilik. Bisi apai tuai orang siku, umur masuk 50 tahun kini. Pedis ati enggau apai tuai orang nya . . . uleh ia nanya, urang indon kah? peii, tekenyit kaban aku. Enda kala sekula ia nya kini . . laban kah bekena baju sembiang. . ba runding aku sigi orang bisi pengawa, tang enda nemu nama pengawa. Peneka ati ia ja madah kitai orang indun. Enda kala sekula ia nya kini. . . keruan dadak urang tok ditu . . . kaban sekula suba, sekeda ngumbai kitai tok orang asli . . . pei, terus aku ngelaban . . kumbai ia tak urang asli kitai tok. Sejarah buleh A gak ko, tang enda nemu pasal orang Sarawak. Urang sabah+Sarawak nemu endar pasal menua semenanjung. Maya agik ngambi geografi suba, temu magang nama negeri ba semenanjung, laban ka masuk peresa kadang-kadang. Sida ia ditu nadai nemu pasal menua kitai. Enda Adil endar . . .

No comments: