December 28, 2008

OOoHa...

HooHA. . . .
Baru datai lemai kemari. Sekumbangkah premisi, sigi nadai ari 'mengupdate' blog aku tok. Kisuk ati ari gak diau menua, ngau orang ngembuah buah kah sigi dua nya. . . Baru tulehkah buah pakan kami mansau manah. Selama tok naka ia, bala munsang, bala tupai, ia kah bebuk chelum ngenchuri. Nadai tau mansau manah buah.

Sebulan kah diau menua, nyau nadai berasai. agik belala. . . . agik belala begulai enggau diri menyadi, diri sebala. . . . Kuliah start hari 2, pagila agik cuti. Aku tok tumu pulai, labankah sida apai enggau indai aku enggau. Udah pulai kemari gak ke menua baru. Nyau seilu-ilu gak asai tok ditu kediri.

Naka tok dulu, lemai lagi aku nyambung baru. Ensera kah pulai kemisi. Nadai laun plaba aku, Merry xmas ngagai semua. . . . .

No comments: