December 29, 2008

Takziah ngagai Kaban aku . . .


Nadai kitai nyangka utai baka tok. Nya meh udah datur Petara. Nadai kita minta nadai kitai ka. Nyau enda berasai ai mata nitik ambis bejaku enggau kaban aku lemai tadi. Sinu amat ati, labankah ndar tak kawan keras endar meh ia nya ditu. Endar udah datai Johor ditu ia tadi, tang enda mukai-mukai buleh kol madah kah indai ia udah nadai. Lalu nikal baru meh tudah. Sinu amat-amat nama aku ngenang nya. Labankah ngenang menyadi apai aku suba. Tak baru pulai ngabas apai aku ari sepital sibu ia ngabiskah seput ia.


Udah datur petara mehnya.. Mina uleh besampi, arapkah indai ia lantang ningalkah menua. Arapkah begulai enggau petara di surga.. amen.


Ane,

Anang irau pasal kuliah ditu. Apa-apa aku nulung nuan urus semua tok ditu.. arapkah nuan kering ngelepaskah diri ari semua utai baka tok. Nama-nama utai nyadi sigi datur petara.. enda ko laut, apa-apa yang terjadi ada hikmah disebalik. Arap petara merekat kita sebilik, amen!

No comments: