November 14, 2013

#WTF

Entah nama main sekumbang dua kumbang tok, lain amat asai. Asai nadai mood agik ka gawa. Tok lah asai aku suba, maya aku ka badu ba Bintulu, nanam anggur 3 bulan ba menua, sebedau aku bulih pegawa aku kah diatok.

Adakah aku patut quit dulu, udahnya nanam anggur baru bulih pengawa baru? 

Nadai motivation asai ka gawa ditu agi? Why?

After a 3 years 14 days of services, Aku nadai meda perubahan, ukai perubahan mendadak, tapi perubahan, peningkatan hidup. Patut orang selalu ngajar "Don't Judge a book by its cover". Kenya terubah aku gawa suba, manah amat gamat ari luar, nyau silau laban. Tang diatok, nyau nadai semangat ka meda.

Nama ba runding aku ditu? Aku ka quit, the easiest solution that I can make now. #WTF sesudah ada tanggungjawab, sesudah ada bebanan kewangan, then now baru ka quit? And again?. Thanks guys, you sedarkan saya, memang saya kena tempeleng hari ini. 

Aku bisi ngajar nembiak SPM, part-time tutor subject Sejarah. #Choy ukai main agik ku melaungkan, Kitai mengamalkan kebebasan bersuara, tapi sekali, masuk part diri ka bersuara pan enda berani. Berani nuan ka bersuara, terus bulih surat, berhenti 24 jam lagi. Manah aku muka blog, luah hati diri #ditindasdibumisendiri

Orang ba menua kerja berjasa ba tanah bulih 4K sebulan, nuan gawa ba negeri, mina bulih 2K sebulan, nya pun makai enda cukup. WHAT THE THE THE FUCKKKKK!

Today mood is totally, what the FUCK!

No comments: