November 12, 2013

School Mechanical BBQ

Ujung bulan nyin kemari, sebedau ka final exam, bisi BBQ enggau bala nembiak. Sari ka training sarinya meh, kumbai enda rajin. Ndai mandi aku sarinya, ari pagi nyentuk ka malam. Nasib nadai bau tenggung. Enti bisi, mabuk enda tumi bala keda. #haideh

Labankah sarinya aku nyadi LO's ka siku indu Ausie, ka HRD Conference kami, nya ka ngejung. Sepagi-pagi udah training, laban sarinya ia ka plai. Abis training, mupuk enggau driver ngambi ia ke hotel nganjung ka airport. Kapa ka pulai. Lalu jung ka BBQ nya meh aku.


Nembiak kerja bepangang ka utai. mansau lalu dempa-mansau lalu dempa, baka ka pulai ngasu. #bakaakukalaenggaungasu

Baju oren, orang kuat ngurus kerja tok. Wings mayuh, nyau dua deram (bisin besai). Nyau enda abis tunu. Mayuh dibai bala nembiak pulai. Nyau enda alah agik betunu. Ni enda, perut udah kenyang. nguap-nguap bala keda. Aku bisi kini 3 iti, ukai diet, tang akai deh, penat amat asai aku. Mata mina ka encelak asai. Dah tuisyen, laban berunggu-rugggu ka orang ka SPM #kaendangigaduit


For the last semester students, wishing you all the best in your future undertaking and the others, welcome to the exciting and the fun time at the campus for the next year!

cheers,

No comments: