November 13, 2013

Confius

Some people says that I have a split personality, haaaa? #sepakkang

Nya meh kebuah ia, mulut sama merah, ati enggau runding lain-lain kitai. Aku pan enda nemu nama kebuah orang madah aku kenya. Tapi aku biasa jak asai. Tiap iku orang bisi personality enda sama, 
"Aku enda sama, nuan enda sama enggau aku, ia enda sama enggau nuan, ia mega enda sama enggau aku"

Tang nama kebuah tau nyadi isu? Tiap iku orang enggau kitai begulai, enda sama chara kitai melayan sida. Chara aku lain, chara kita lain. Tang nya ukai gak isu besai iga, tang saja ka nyebut ditu, udah nadai pegawa duduk dedugau. Terunding, kelimpah ari orang nadai pengawa meh nya. 

Enti enggau boss, lain gak chara melayan sida, enda alah gak kitai tak buso-buso enggau sida. Bisi asai bebasa ka sida. Udah umur enda sama, bansa enda sama. Lagi seleko jako kitai, tau berasai ba sida. Ba asai kita enda, ndai ngiji, tang ba ati sida kitai enda nemu. 
Nya kebuah, nama ka betundi enggau orang ka tuai ari aku, nangi amat asai aku. Ngai ka nyingung sida ia. Tajapan orang ka sebansa enggau aku, deh aku nangi. Nangi ka jako tundi diri nya enda teleba kena sida. Enda pasal-pasal kitai kena danu orang lagi. Ati aku lebih agik ensiban #nyabakreraung

Enti orang nya sigi udah teleba aku, peii enda ibuh dajar. Betunggang langgang rerauh enda meh aku nangi. Tan gagi gak aku bebasa. Ukai nama, ukai semua kitai selalu lantang ati. Bisi maya orang ka enda lantang ati, bai kitai betundi. Parai kitai kena bom ia pecuma.

ka split ka nama, ndai meh nya ngawa. Janji kitai bebasa, idup lantang, bepengerai nguan menua enggau apai indai. Ingat ka petara siku aja, #pujiTuhan

No comments: