October 3, 2011

to school ...

Nama kebuah kitai datai sekula? Selalu aku nanya nya ngagai anak menyadi aku. Rindu sekula? Rindu ko sida nyaut aku. Tanya lumor berapa peresa, enda gak ngau orang nancang perau, enda datai setengah gak lumur, tang ukai target, ukai sasaran ati.

kenya gak aku nanya bala nembiak aku ditu, nama kebuah kita ngambi course ka di pelajar kita diatok?. Semampai saut sida rindu. Rindu kah course di ambi sida ia nya. Enti orang nanya aku, maya aku kah ngambi mekanikal, sigi saut aku enda rindu. Diatok, nenako rindu aku, laban sigi udah di pelajar aku, 4 tahun aku belajar kah ia, diatok nyau gawa gak. Suba nadai cara, ka enda nurun meh, nya udah di beri orang. Ka ngagai sekula bebayar, nadai gak duit. Nya aku alit ati kah nembiak aku ditu, madah rindu, tapi enggai bebendar.

Tadi aku mid term exam, udah di padah aku, ari pun kelas sigi udah padah, kemaya assignment, quiz, enggau exam semua udah di sebut aku. Nadai alasan sida madah ngagai aku sida enda nemu. Ka enda nemu nya, sigi enda kala datai kelas aku. 9 iku nadai datai exam. Exam gik nya, 20% gik markah nya.

Nuan enda ngambi mid term exam, sigi nadai peluang agik meh nuan buleh A. Ari assignment kah danjung nuan nya, confirm nuan buleh full mark? enda, sigi enda. Final? final pun sigi enda, siga enda uleh nuan full mark. Agik gak nuan ka bemain? Lulus uleh? Lulus engka uleh, tang enti semina lulus menjamin CGPA/GPA nuan nya ila dah? Enda tentu. Enti semua subject nuan D. Berapa CGPA nuan? Nadai manggai 2. Nuan ka mina buleh 2 aja kah? Kini kah tungga result 2 nya ka bai nuan? Laban udah ngasai nya aku nemu, aku ngajar kita.

Nadai nemu cara ka maitai kah kekecewaan aku saritok. Amat down lalu aku enggau attendance sida pagi tadi. Aku pan enda ingat penyuah aku nyebut, datai kelas datai kelas. Aku agi meri sida peluang, laban anak bansa diri. Enti kena ba lecturer bukai, sigi lama udah sida ia nya kena bar.

regards
:((

No comments: