October 14, 2011

But not least

Akai, lembau amat aku asai ketu, seilu-ilu. Sinu ati asai tok ketu, apin sebulan, kada baru seminggu kaban kami siku quit, siku agik gak nitih. Lemai tok tadi, udah ka programme ba Audi bisi makai makai kah Ir. Zawawi. Enda berasai, 8 bulan udah bekaban, sama gawa enggau ia. Last day ia saritok tadi. Aku tok tadi datai-datai aja, enda nemu sapa enda belanja, bisi madah share, aku nadai gak mayar, ila gak sida nagih, enti nadai kapa enda gak, [buat-buat enda tahu, enda ko orang]. Sida tak ngaga utai bakanya, nadai madah nya share atau enda, mina ninga jako siko dua aja. Ia ka enda padah, ni nemu, kumbai free, enti baka aku. ;)

Aku pan enggai komen mayuh-mayuh, semua kitai sigi bisi politik ba opis. Kira ok agik gak politik opis aku kah serak tok, ari kah dulu suba. Agik uleh mai haluan diri diatok, enti suba susah, lalu dia meh nuan kena. Diatok, tajapan you you, I I, kerja mesti tembu, nya ia penting. Kerja tembu, nadai orang ka bejaku kah nuan, enti nya ka bejaku, nya dosa ia gak ..

Pulai ngagai topic aku tadi, nya meh. Saritok, sigi nadai tegaga kah pengawa aku. Laban pagi tadi, bisi project team building nembiak form 3, SMK Muara Tuang. Datai opis kah tengah hari, nyau tetinduk gak aku tadi. Nadai abis gaga ku kerja, akai, lemi asai tulang. Farewell tadi pan nyau sampai kul 5, lalu pulai. Ila enti bisi ari, betemu baru enggau ia. Engka ka minta sign ia, lalu bedau register BEM agik aku tok, parai lebu ngapa gawa. Ni nemu uleh nitih baka ia ila. ;) amen +

Apa-apa, success for you Ir. [ Endar udah success ]

regards,

No comments: