October 31, 2011

A ray of hope flickers in the sky

Welcome November,

Pagila genap setahun udah aku gawa ditu (di Kuching), nyau enda berasai. Genap aku setahun, project lama endur aku ka gawa suba pan nyau temu. Nyau sinu ati aku macha post bala sida kaban sama gawa enggau aku di Bintulu suba ba facebook. Nya semua ka madah goodbye ngagai opis lama nya. Michel & Iera Udah surrender dulu. Tang aku dulu surrender ari sduai ia. Siko dulu surrender, Alexson. Udah ia ka nyau chow, nyau nadai entu mood agik asai ka gawa dia. Nyau siko siko bala ngesai kah diri. Ujung ujung aku nyau ngesai kah diri aku empu.

Rindu amat gak enggau sida nya suba, tang nya meh. Kitai enda entu ulih ngerunding ka pengerindu gak, pengidup lebih penting. Maya ka team building di East Wood, Miri. Akai, tak pedis perut ketawa dalam kereta, sepulai ari Miri. Nya meh, nyau enda berasai datai Bintulu gak kami sebuat. Nasib cuti pagi siti, enti enda sigi madai asai isi datai kerja. Maya nya agik bisi Alexson. Pama diri aktif Alexson tok suba. Resign ia ganti Zu. Tok pan boleh tahan, best begulai gawa enggau sida ia tok. Tang nya meh, pengalaman bedau cukup kena nampung kerja aku maya nya. Akai dai, asai cabut siti siti buk ari pala ku. Nasib enda lalak. Nya meh, tulih ka pengawa aku kah diatok, aku lalu resign.

Nyebut kah pagila, setahun meh udah aku ka gawa ditu. Nadai endar berasai utai ka sebut setahun diatok. Umur pan nyau majak nambah gak. Bulan sebelas udah pagila, udahnya bulan duabelas. Nyeahh, nyau tahun baru gak. Umur pan majak tuai. Agik belala asai umur biak, begulai di menua enggau apai indai. Makai segulai tiap lemai enggau mak enggau dadi. Makai utai panduk mak, Ngangau nama dadi aja nama ngaga pengawa. Maya ka danu orang, danu gak, endar sigi salah gak. Maya ka kah biak, ngemiak kah diri gak, :D

Ngemansang kah diri meh kah gik diatok. Ngau urang ngena express enda uleh, (tang ka gak nguji), sigi slow-slow, laban sigi ukai urang pandai. Tang nya meh, enda ka padah aku ngagai nembiak aku, enti kitai endar ka, nadai utai enda ulih. Enti kitai tak semampai madah enda ulih, enggai sigi enggai meh nya.

Enda ko pagi tadi, pagi hari 1 kelas Engineering Drawing, akai semampai lembau asai isi ngajar pagi hari 1. Tambah agik bala sida ka ba kelas nya. Nadai nemu cara ka madah, mulut aku enti timbun liur, penuh sebotol engka enda, tang tak semampai di sebut aku. Tadi beri aku quiz, akai, 85% ari soalan ka diberi aku, sigi soalan tutorial dalam kelas. Bedau seminggu ka belajar. Siko dua aja tesaut ka soalan aku nya. Lebih ari setengah, aku pan enda nemu nama enda utai tulis/gaga sida ia. Ka asai ati aku tama dalam runding sida tok, ka nemu, nama enda runding sida ka sekula.

Ukai gak aku mantah sapa-sapa. Aku kenya meh suba, asai aku, tang enda gak nyau bakanya, nadai runding ka ngemansang ka diri. Tok baka sida, udah bisi peluang, tok lah maya sida ia ngambi peluang nya. Ngena jalai ka betul. Tok meh kena sida ngiga peluang, kena ngubah gaya pendiau, gaya runding orang ngagai sida ia. Tang nya meh, buk kitai amat sama, runding siko siko ni sama. Tang aku sempai ka nyebut utai ko. Sinu meh ka apai indai, besai amat pengarap kah kita/(kitai) ka belajar tok, nyadi mensia ka menyadi. Nemu gak kelas aku, Engineering Drawing, datai kelas mai pen sebatang. 2 minggu udah aku udah madah, quiz saritok. Bai lah kertas, pensil enggau pemaris. 3 iti nya aja bai, cukup kena nyaut soalan aku. Tok enda, pen bai, kertas nadai, pemaris nadai. Nemu endar drawing. Ari pun kelas (minggu terubah) aku endar udah madah, "no pen" , "Sikda pen", "nadai pen". 3 bahasa agik kena aku, enda ibuh gak melayu baku, sigi semampai. Nyau 4 bahasa kena aku. Agik meh enda faham, ka tinggal 3 minggu agik kuliah.

Kapo, fail betemu enggau aku baru gak sem baru. Nadai ulih lari ari betemu enggau aku. Lain lah enti aku badu, resign ari pengawa aku.

The more challenge the more fun in it!

Team aku empu enda ibuh sebut, Sigi ROCK. Big Boss, Mdm. Tracy, the others Dr. Leo, Mr. Amirul, Mr. Syafiq, & Mr. Frannie. [Bisi ari ila, aku upload bala-bala team aku tok]. Pasal kerja endar nadai problem. Aku endar berasai relax agik kerja ditu, engka laban aku udah pangka kerja, seteres ka di Bintulu suba. Akaidai, santai-santai sepi aku. Ka madah seteres endar enda gak, tang bisi gak maya seteres, bula gak aku madah nadai seteres. Tang agik ulih di handle, enda ko ribai. Yang penting punctuality mesti bisi. Semua kerja tembu on-time, ndai penangul lagi. Ujung minggu ngerunding/ngaga pengawa bukai, ngelangkau, betuak, bbq enggau bala kaban, ohhh, so sweet lol!

Sekumbang aku kah udah gawa ditu, besai udah wilayah diundang mak enggau dadi aku. Menyadi tuai, endar gawa diau Saratok, nyamai. Ndai kiruh di undang seduai ia. Ka no. 2 di Bintulu, selalu seduai ia kin, laban menyadi aku nyin kah bisi baby baru, mak nyau enda betah, datai Bintulu enda betah gak ka rumah. Kadah-kadang ngundang aku kitu, tok lama udah sduai nadai kitu, dadi nyau sibuk. Christmas ila, baru kami gelumu baru. Enti tak ulih paut, sigi dasuh aku pagila bulan 12. Nyau lelengau ka mak enggau dadi. Nya demalam, Nyau enda berasai, sinu meda cerita tb3. Amat sinu meda tb3 nya demalam. Enti urang ka sigi lemah, sigi udah sikuk-sikuk nyabak, nasib aku agik cukup jantan, enda ko laut, agik ulih nyekat ai mata, :D

Arap kah udah tok,bulih pemujur agik dalam pengidup. Bulih pemujur manah, ni nemu bulih pangan kini minggu baru, :D. Nya meh, nyau lelak ninga, bala kaban nanya, kemaya enda ka mai tawing. Mak pan selalu gak nanya, saut aku, "ilo-ilo meh", nasib meh dadi nyukung, enda ko ia "nama agik asai enda cukup duit, datai ujung bulan, anang guai berunding ka bebini." hehe, amat nya d, aku ukai amu, enggai enda meli kereta dulu aku, ka ngalah kah kereta nuan, enda ulih mesai enggi nuan, ka mit pan pama meh, enda ngemar enggi nuan, sebaka sebut pan pama meh, amen +. Nya baru ransing, mai bini, mai gak kereta baru pulai menua, nyamai kena, nyamai tepan. Tiap minggu ngundang seduai ke menua sanggup meh aku.

Ukai pemujur aku aja, tang pemujur bala nembiak aku mega.

Bye-bye October!!

Regards,

No comments: