October 18, 2011

Not in my Mood

I started my day with "Apooo" today ..

Amat nadai mood aku datai opis saritok tok tadi. Datai aku ba opis pagi tadi meda pintu opis enda bekunci. Apoo, nenako asai ati aku meda, nangi ka barang lenyau. Ukai mimit rega barang ba dalam lab nya. Nadai aku sanggup mayar enti lenyau.

Datai ba opis gak, kasak kasak ngiga ID Card ku. Apoo kini enda gak tunga. Lain amat asai aku nama aku enda ngena, tauka ngantung id card nya. Laban aku udah sigi teleba ari aku kah sekula menya. Nama enda ngena nya, tak telanjai asai tubuh. Ujung ujung nasib gak bisi temu, tinggal ba Science Lab. Lalu taruh Amer. Nasib bisi temu baru.

Bedau nya agik nganti audit, arap arap nadai kena. Besampi belama arap kah nama aku enda kena peda, enda kena pilih. Hari empat tok assessment gak aku, lembau amat asai isi, asai ati. Enda sabar sabar agik aku nganti minggu tok abis.

huhu .......

Regards,

No comments: