October 5, 2011

Say Yes!

Nama berita, udah merarau tengah ari saritok?

Tadi aku makai enggau bala kaban sama gawa enggau aku. Ukai gak baru, sigi bala kami kah selalu nya, Mr, Syafiq, Mr. Amirul, enggau Ir. Zawawi. Mayuh amat utai kerandau, ari siti topik ke siti topik. Tang bisi 2 iti topik balat ngait ba ati ati. Siti pasal orang ka gawa perintah ka niki gaji, kedua pasal teknologi.

Niki gaji kita wai?

Amat untung sida ka perintah, enti amat utai ka pinta sida nya bulih magang. Hari lima tok kitai sama nganti, bisi enda PM kitai niki kah gaji sida. Nyau aku asai ka gawa perintah, ukai mimit enti niki. Bisi pemanah enggau enda manah meh nya. Pemanah ia, taraf hidup sida kah gawa perintah tinggi agik. Rami gawai kitai tahun baru ila, sama belaban enggau orang ka nangkal. Tahun tok tadi, rami gawai, tambah rega getah datai RM10 sekilo. Ka enda rami gawai, bala cina rindu meh ngira duit maya nutup kedai.

Enti gaji sida amat niki, kitai sedia. Rega barang enggau rega minyak mesti niki. Minyak kereta sigi niki. Enti ka selalu kena kitai, RM1.90/liter. Anang-anang, RM2.50/liter udah tok ila. Sigi enda engkebut meh aku, kereta mina bejalai ngagai endur kerja aja. Arap kah minyak enda niki. Enti utai dempa niki enda ngawa, nya uleh di kelimat, enda makai enda meh ngawa. Uleh kurus. Enti minyak kereta, nya balat susah datur. Enti majak niki, sigi nadai meh impian ka meli kereta tok.

Maya ka berandau nya tadi, lalu bisi kelimpang ngagai teknologi gak bala kami, laban kah Mr. Syafiq nya nyambung master, lalu nanya pendapat, nama utai ka gaga ia kena project master ia. Mayuh meh utai sebut nya tadi.Pansut gak ari mulut ia, madah iphone dah pansut enggau model hp baru ia, bedau agik pansut iphone 5. Apoo, barang majak niki rega, barang baru nyau majak datai. Nadai uleh gagai meh utai baka tok. Majak di perunding, majak ngelu agik pala. Enti baka aku, balat gila endar kah hp tok. Enti uleh, datai bansa baru, lalu ka tukai enti nitih kah ati, tang nadai meh kitai bakanya. Enti tak bakanya, sigi udah bankrap. Cukup meh aku enggau utai aku kah bisi diatok. kadang-kadang utai baka tok, ngajar reti pengidup. Agik panjai meh pengidup kitai. 3 bulan agik tahun tok abis, tak nganti tahun niki, tahun labuh meh tok.


p/s: I'm too small compare with others, :(

Regards,

No comments: