September 24, 2011

TOYOTA HILUX

image

Rindu amat aku meda Toyota Hilux. Tiba-tiba aku rindu kah Hilux.Engka Laban selalu pulai menua, nyau kesuh-kesuh bala sida hilux overtake sepiak, Nyau rindu meda. Nya menyadi Bintulu ku lu madah, “yooo, Hilux dadi bisi rumah dah”. Nyau apek ndar gak hilux apai ku di menua. Sarinya, maya kah pulai raya, nyau chelum asap niki bukit ngagai kebun. Ukai nya tinggi ni gak bukit nya. Engka nyau udah cukup tahun meh nya kini. Nyau lebih 10 tahun. Ia pan nadai meh entu bejalai jauh agik. Sebelah saratok dia aja meh agik ia.

Triton pan madah, nya ko petungal aku. D-max ko siko gak. Enggai aku, sigi Hilux meh kerindu aku. Tan amat gak Toyota peda aku. Bala sida menyadi ku pan nyau ber-Toyota gak udah diatok. Engi apai aku, lebih 10 tahun udah hilux ia, sigi nadai masalah. Diatok nyau apek, aruh ia gak. teruk ndar gak ia. Aku pulai tok tadi. ndar kerja keras. Berjasa ndar hilux kami nya. Ari utai ka lempung ngagai ka berat, sigi dangkut ia magang. Ngangkut ramu sigi pengawa ia nya, nyau sinu meda. Ka masu sarinya, apai ku madah, “Kapa nuan masu, kamah baru nya kena aku pagila”.

Manah amat hilux tok, bisi ndar ati ka test drive. Minggu tok test drive hilux ka baru tok. Ku nurun gawa hari 5 sarinya, bisi meda bala sida hilux depan giant, promosi ia meh nya pelaba aku. Enti aku tok taukey, sigi nangung siti aku. Arap kah uleh jadi taukey, enda alah danti enti nyau baka lagu Ricky El, nyau gawa di Saudi Arabia baru nyadi taukey.

Mapam malam-malam, mupuk dulu aku.

New Toyota Hilux–Fearless

:: Nya menyadi aku nanya “Nama mimpi nuan rindu kah Hilux?”. Luruh bulu meli hilux 3.0 enda ka kaban aku Jugam. Winking smile

No comments: