September 29, 2011

My students

Nama aku ninga lagu iban, bisi ndar pekara ti ngelantangkah ati aku, lebih-lebih agik enti lagu Bujang Runggu Ensing. Nama ninga aku ngemain kah lagu nya ba kereta, sigi benung lantang ati meh aku. Nyau sema baka orang labuh cinta, munyi ko jaku. Puluh kali main kah lagu tok enda meh aku nemu puas. 


Rindu ati aku meda nembiak aku seminggu tok. Nembiak aku batch ka baru tok lah. Arapkah semangat sida ka deka belajar mengkang sampai sida abis ila. Ukai nama aku muji sida tok. Kira laju pick up sida ka batch baru tok, ari kah udah dajar aku. Aku nyedia slide kah kena kelas sida ia, estimate aku kena 2 jam, kadang-kadang sejam aja udah tembu.
Sarinya aku ke library, photostat utai, lalu ka maca news. Nadai maca newspaper aku seminggu tok tadi. Mina tak macha online, enda puas asai ati. Buka aku pintu, peda aku tak penuh bala sida di library, sekelas bisi dia. meda aku sida pan rauh-rauh, “sir, sir ..” nya aku enda ngasuh sida inggar, tok library ko aku. Endar sigi capuh bala sida ia. Bala sida librarian ndai gak ngelara sida. Ukai nyamai meda bala students kami tok ditu tama library, susah. Students nursing ka suah agik peda aku. “sir, report saya dah siap”. Amat laju sida tok, bagus ko aku nyaut, Enti anak menyadi aku di puji, mesti tempik jari kitai, enti bedau tempik jari, enda ngetu ia madah. 


Tadi aku lab, group 3 enggau 4 tok tadi gulai kah aku. laban group ujung nya sigi temu ku gaya, susah kah karap. Jauh amat beda sida tok, nya gaya bansa kitai sekula. Ngemeli kah diri kah sekula, uji ka bebendar ka diri naka kah uleh. Madah kah diri angat diau ba lab, apoo keni lah kita tok gawa ilo. Endar sigi gaya lab engineering. Enda diau ba site kita ko aku. Bayangkan maya lab, tak chegit-chegit merening bala kaban ka ngaga. Enda gak ngawa chegit-chegit, barang labuh enda meh nemu ngambi. Ia kah ngelabuhkah nya meh ngambi. Apoo, balat gak kita tok ko ati aku. Keni enda kita tok ka gawa ila. Gamal enda ibuh sebut, baka kah sepu. 


Pulai aku ari lab kah lemai tadi, mansa kantin. Aku endar semampai enda mai kereta ngagai lab. Bejalai kaki meh aku pulai ari lab aku ngagai opis aku tadi, “Sir sir, memang kami mencari sir” apoo nama kebuah, “betul kah ni calculation” nyau udah tembu report lab sida tok, batch ka baru. Boleh tahan kerja sida tok, nyau aku excited ka nge-check kerja sida tok. Aku madah ngagai sida ia, enti semua criteria/points ka pinta aku bisi magang, sigi full mark meh beri aku. Nya mai sida semangat ngaga manah kini. Aku enda gak madah diri pandai, sigi ukai nembiak 1st class, tang nama hal belajar, sigi enggai ngenincai kah utai, naka pemendar kah uleh gaga meh engi aku. 

:: Do I born to be educator?

No comments: