November 25, 2014

Berdebar-debar

Short holidays sudah habis, saya mention as short sebab macam alang-alang, besok saya sambung kerja, masuk opis menghadap rutin harian.

Saya baru saja menghabiskan short weekend saya yang semanis lollipop dengan geng karas saya. Sumpah, jarang tidak gila dan enjoy kalau bersama. Masuk simpang pun boleh salah, itu disebabkan oleh imaginasi yang melampau-lampau. Ya itu sememangnya kerja kami, kami memang suka imaginasi high-high tahap gila babeng. Kalau tidak imaginasi itu bukan kami.

Ini last week untuk November. Minggu depan sudah December, dan saya sangat berdebar-debar, saya tidak tau kenapa. Bukan saya nak berkahwin, tetapi saya tidak tau kenapa. kenapa saya berdebar-debar ni, kerana duit nak masuk banyak kah ini? Saya pun tidak tau kenapa.

December be nice!

No comments: