November 6, 2014

Can i share?

Kalau saya drive, memang banyak idea saya  datang untuk dikongsi, tetapi bila saya buka saja blog, harom semua hilang, tiada apa mo dikongsi, tetapi hari ini, can I share?

Ya, im getting old, and I just realize it yesterday,

Kawan: ehh tidak sedar diri sudah tua, dah ada uban

Me : huh 

#harom

Tapi jauh di lubuk hati saya, ya im getting old, for each seconds I breath. #nangis #whattodo

Semalam sebelum tidur, saya surf-surf youtube, saya terjumpa sebuah video, lama dah kot, dan saya baru sedar juga, sepertimana saya sedar saya punya usia dan uban-uban di kepala.


kan, betapa indah lagu tersebut untuk bikin kita jatuh cinta, betulkan? Tapi apakan daya, jodoh dan ajal di tangan Tuhan, kita tidak mampu atur dan ubah. Jika esok kehendaknya, esoklah itu ..

But for sure, can I share? I open again my heart to bloom to shinning the beautiful of the world. #janganlahketawa

be the past as a memories, then for sure, today will be the realities of life!

regards with love,
xoxox
#Kedakfallinlovesik?

No comments: