October 23, 2008

Tok kah sebenar ia post aku, tapi dulu agik meluahkan pedis ati aku tok. hehehe . . . .
sarinya keluar aku ngau geng aku enda lama, abis kelas. saja jak, belanja kawan aku birthday ia, Shara casey . . . happy belated birthday . . . . .
Selain utai ka digiga, lain gak utai di buleh. Lapa deh, sama-sama shara enggau Rovina nebuk lubang antin ke-3 seduai ia. Bisi nya kembai di tat kah seminggu tok, haha nyeah lapa . . . . .



Lama amat udah enda berkaraoke. Bendar ngerekik kah nyawa lemainya, 10 iti lagu, nyau nadai nemu lagu ka di belagu agik. Maya enda karaoke, mayuh endar gak lagu ti ka dibelagu kah, nadai ba endur karaoke, pedis endar ka milih lagu. Pilih siti-pilih siti enggai gak nyadi . . . . .


Yeah, report semua dah anjung . . . .


Pagila tayangan premier HSM-3, rugi amat aku enda uleh meda. Summit nadai mainkan HSM-3 tok . . . . . ka aja aku nurun jb tok pagila, ka meda. heheks, tang mayuh endar pengawa gak tok. Surrenderrrr . . . . . . . . . . . . .



No comments: