October 17, 2008

2nd last weeks. . . . . . .

Nama berita? Lama endar enda nyenguk kitu. Lelak amat seminggu-minggu tok sepi aku. Ia gak angat, tambah gak rengak nya nyadi endar. Enda cukup tinduk meh agik, nya kah nambah nyadi endar asai ia.

Hari minggu nyin kemari, enggau kaban aku beraya ngagai rumah kawan aku ka semak tok ditu. 3 buah kereta kami ka ngabang. Seari-arinya endar sepakat bala, enggai makai laban ka ngabang lemai ia. Nyeah lapa, bendar amat kami makai. Paling mimit pan 3 mangkuk (laksa enggau soto) siko kami makai. Biskut enda ibuh sebut, endar sigi abis magang ka dayan orang ba mija. Abis nya pantai kah sida baru gak, Almond London enggau Tart nanas. Nya nyadi endar, nyau sekontena nya abis dempa kami. (sigi mua nadai nemu malu) hehe, Terima kasih Chak . . . .
Tok gambar kami kah ngabang sarinya:



Seminggu-minggu tok naka ia pengelelak, bedau cukup tinduk meh asai tok. Dasuh tinduk enggai gak nyadi. Start hari 3 sigi enda cukup tinduk asai ia, hari 3 aku bisi Design 2, exhibition. Hari 4- test FINITE ELEMENT gak. Pagi tadi baru jak tembu present projek Rapid Prototyping. FUHHHH, nyau puang endar asai, lapa agik dah, ngetu enda lama tengah hari tadi, aku lalu update blog aku kah siti dak agik. Tok aku baru, nemuai kitu. Nyenguk ke sekeda blog kah sigi selalu dibaca aku setiap minggu. Labankah start bemain blog, nyau puang asai nama enda muka blog bisi endar utai ko tusui kadang-kadang, tang maya kah start ka betaip mansungkah lagi, nadai gak uleh pansut.

Tok gambar design exhibition kami hari 3 sarinya:




Malam tok ka online jak- hehe, ka upload gambar ba blog aku siti da agik. Tengah malam lagi baru start nyambung kerja aku baru.
seminggu aja agik kuliah, Sebulan agik ka pulai. YUHU!


No comments: