October 23, 2008

PEDIS ATI

Nama berita kita semua? Nyamai amat hari saritok, enda panas, enda gak ujan. Enti dadi aku meda hari baka tok, gaga endar ia laban uleh nurun ke kebun. Nadai gak utai gaga ia kebun, tang tak rindu nurun kebun. Nyau petang ari lagi baru pulai. Orang sigi enggai jenuh diau rumah.
Last test dah saritok tadi, test design. Amen, arap kah manah meh nya ila. Mina nganti hari ka final enggau seminar psm agik aku. Amen, arapkan semuanya mujur gak ti ka datai bulan baru tok. i'll try my best!
saritok pedis amat ati aku enggau kawan aku. Ba depan-depan agik ia ngadu aku, ketegal aku enda angkat kol ia. Endar nemu hp aku jaik sound, enda uleh bejako agik gak kol no aku nya, Endar start ari pun tahun tok tadi aku endar udah madah semua orang hp aku nya jai enda uleh kol. Msg aja ngagai no digi aku nya. Enti ka kol ngagai no celcom aku. Nya pan lalu enda faham-faham... Enti enda ba mua orang mayuh ia bejako baka nya tadi, enda gak ngawa. Nya nyau ba mua junior aku agik ia bejako bakanya. kawan ku siko pan tadi kena perak ia. Nyau enda bebunyi agik ia. Mak enggau dadi aku pan enda kala bejako munyi nya enggau aku . . . . .
Taik lah ianya kol aku utai berat. paling-paling ia nya kol aku pun ngenusah kah aku. Minta tolong tok lah, minta tolongnya nya, Nya pan ka nanya aku dah nganjung report ia kah bedau, report ia nya pan aku mai, nama ia enda mai kediri?.
Kitai enda sampai ati jaik enggau orang, tang orang sampai ati jaik enggau kitai. Kitai manah orang gak jaik enggau kitai. Ia nama-nama utai kena kuliah, enda kala meli semua minta ngagai orang, beri orang gak. Ukai gak enggai meri orang, tang ka ngenang aja. sepi aku sekumbang sem tok, bala cd, kertas-kertas, ink-ink sigi nadai kala puang ia. Nadai enggi aku minta ngagai orang ia. Nadai aku bebunyi. Enti aku nurun ke pasar, kedai . . . minat tapau, beli tok, beli nya . . . . nadai kala bayar ia. Enti tugung bisi ka datai seratus. Ia enda berasai utai kenya, tang ba aku berasai endar utai kenya. . . . berasai mata duit kitai abis.
kemari mesan meli kertas gik ia, enggai aku meli . . . . pajak kaban aku, enggai kah ia ringat ko ia. . . . beli aku gak. Berasai amat orang ngindik pala kitai tok diatok. Ukai kah sekali tok tadi ia bejako ingar nganu munyinya. Selama tok enda aku peduli, laban enda ba mua mayuh baka tadi. Tok, tadi nyau ba mua junior aku, dah lah mayuh orang nganti bas gik. Malu amat asai laban orang kenya. . . . . . . . nyau berasai endar kitai tok salah. Enti jako, bala sida F*** , B**** enda pansut, enda gak aku ngenang. Ka aja aku ngencharik ka report ia nya. Amat jaik meh orang bakanya.

No comments: