March 5, 2012

Ok last, sekian

Asai kah agi sama meda tubuh diri depan cermin. Nama ngerunding umur, berasai amat udah tuai. Nama enda utai udah gaga? Nadai udah ngasai, nadai udah megai. Tak agik asai sama, setahun kka udah, ngau masuk kah tahun tok. Ngajih kah tahun tok bisi penampak, bisi penerang ngagai pegidup.

Bejanji aku, Asai kah udah cukup kena aku bejegau sebelah dunyo siber tok. Cukup meh kah udah. Tiap kali aku gak nyapa, tiap kali gak aku betanya rita bala kaban dia, bisi enda sida ngerunding aku kini? Nyelai munyi runding. Nemu lelak gak aku, ukai ngujung kah teleba. Bepun kah saritok, ka ngurang kah diri enggau facebook, blog tok duji aku rembus selalu agik, laban tok sigi jadi kah diary aku. Kenya mega twitter aku, ka nguji ngurang kah diri, betaip, besend kah utai dia.

Enda ko Dadi, "umur kitai majak tuai, anang enda ngubah ulah enggau runding diri nitih ka umur. Kitai ukai majak biak, majak tuai. Enti kitai majak tuai, majak beli, nadai penyadi".

Enda berasai, udah bulan tiga kah diatok, Asai kah baru ensanus tahun baru. Pejam enchelak, pejam enchelak bulan tiga. Puji ngagai petara, udah nyaga kami sebilik, kaban belayan, chelap lindap tahun tok. Hari 5 sarinya bulih bala baru kami, petungal baru, tunggal biak, ari sepiak mak ku. Menyadi biak ia kah laki, ka jadi enggau orang Lubuk Antu. Betambah, mayuh bala kami Gawai tahun tok, terima kasih Tuhan. Bisi ari ila aku post gambar ia ditu, sarinya enda ingat save, laban gambar ba handphone dadi. Sida ka pulai sarinya, enda ingat pindah kah aku.

mupuk enda lama, ila betemu baru

regards,
Ben


No comments: