March 26, 2012

Changed

Akai enda sabar amat asai ati aku deh, hari empat ila datai mak enggau dadi. Tajapan enda lama, naka ngagai ari minggu. Apoo, lama amat asai udah sepi aku, nadai betemu. Nyau enda betah asai. Nya mak selalu madah, enti udah bebini ila, kada agik enda betah kah kitai, heheh

Nama pengawa bala kita? Lama gak aku udah nadai nemuai kitu, pun bulan sarinya, nyea nyau ka semak sebulan. Nyau kiruh ati diri, nyau enda berasai abis, apus gak bulan. Masuk bulan 4, abis, masuk bulan 5, nyau tetengut gak ati ka kemisi, ka pulai Gawai. Nyeah lapa.

Kiruh diri gak sebulan tok, kia kia, nya nyau enda berasai abis gak bulan. Pun bulan sarinya, enggau Team Kemahiran ke Lubuk Antu. Apoo, lama amat udah aku enda kia, naka agik menyadi tuai aku kah gawa dia, udah ka nyau pindah Saratok, tak nadai agik kia kami. Amat mansang meh udah Lubuk Antu. Nyau majak nambah kedai nunga ke pasar baru, nyau bisi kah 5, 6 lumpung pasar baru. Kami kah pulai lemai, kira pukul 530 kenya, pama diri deh, agik rami gak pasar sida. Suba sunyi amat asai.

Tadi talipun ke rumah, panjai berandau enggau mak. Kemari aku called, ndai nyambut, nemu seduai ia dadi kulu, ngabas inek. Inek sakit, tang diatok udah gerai, sakit tuai ia nya meh. Sakit rengak, apoo, amat lama gak udah aku enda betemu enggau inek. Pulai tahun baru sarinya, nadai gak betemu, laban ia enggau menyadi indai ku ke Kuching. Aku pulai, sida ke Kuching, nyau selisih, tang nadai gak bepansa. Arap kah inek nadai apa nama meh. Udah diatok angat amat, ia endar boleh tahan gak deh inek aku nya, enti bejalai ba babas, sigi alah aku tok.

Nama tok dulu, ila kitai betemu baru. Aku diatok nyau majak lembau bekacit ka kamera, nyau nyau kurang begambar, nyau kurang cerita ka tusui. Ila aku nguji rajin baru beambi kah gambar.

regards,
Ben



No comments: