April 24, 2011

Lemai ari

 

Boring di rumah, ingat ka jogging lemai tok nganti kah ngambi petungal aku di stesen bas. Ia pulai menua (Saratok) sarinya. Janji aku pan ka pulai sarinya, tapi enda memukai boring cuti aku sesat. Terpaksalah aku cancel cuti nya. Nasib gak aku check dulu, enti enda pecuma kumbai urang cuti sengapa.

Enda jadi jogging, tepeda kah kamera maya nurun kebaruh. Nyengkau kamera, enda jadi meh jogging. Tapi nadai gak utai gambar menuku, ukai sebelah nya aja. Nadai jauh pejalai. Ila bejalai jauh agik ngagai sebelah kampung cina.

DSC01844

Jalai ari simpang rumah. Selalu jak bala kaban sesat nama ngagai rumah aku tok. Nya penusah rumah diau di jeruk kampung [hahaks, tapi nyamai gak, nyamai endur belalai]. Nya nama orang bejalai jarang enda dambat ba simpang.

DSC01845

which one my house? Winking smile Bisi meda kereta kembara celum parking luar ia meh nya. Kereta aku aja kembara.

DSC01849

or this one? Winking smile

DSC01851

:: Ngak mau bagitau .. anyway, next week jak lah jogging. [berapa kali next week dah]

No comments: