April 25, 2011

FYP PRESENTATIONS

DSC01957

Sepagi tadi menilai students present fyp. Nadai nemu utai ka tanya ngagai sida ia, agik lembau asai, laban udah 3 hari kah nadai kerja. Students baruh aku siti group tadi, ngaga manual paintball gun. Boleh lah nyadi project Diploma sida, tajapan agik bisi kekurangan. Aku pan enda entu nama pasal project sida tuk, laban aku kah nyambung project sduai ia tok ari Mr. Ryan. Aku nulung seduai ia naka kah ulih aku meh. Arap seduai ia bulih manah meh, tajapan aku meda agik bisi kekurangan ba report seduai ia. At least aku udah nulung sduai ia, rajin gak betemu enggau aku nama hari lima. Penuh gak sign ba log book sduai ia.

Boleh tahan gak project sida tadi, mina 1 2 groups aja agik kurang. Macam project uleh di gaga dalam seminggu aja kerja sida nya. Tapi groups sem tok ok agik ari sem kah nyin kemari. Sem nyin kemari agik kurang amat ngaga kerja. Arap kah sem baru pama agik ngaga kerja. Bisi agik standard ko orang. Enda tak mina nincai utai sengapa.

Pagila ka start marks report sida ia, ngambi report ari Amer, ulih tembu pagila sama enggau proposal sida kah sem tok. Laban ka nyiap ka portfolio Sebadau cuti ujung bulan 5 tok ila. Nadai uleh cuti lama udah bulan lima, laban bisi short sem.

:: Nyau udah bejalai enggau petungal ku tadi baru ingat diri bisi semaya enggau orang. Nenako ko kitai menua enda ingat kah janji diri. Tukar jak plan, next week aja betemu, nganti cuti labour day ila, 1 May. Sorry Kaban!

No comments: