April 24, 2011

HAVE A BLESSED SUNDAY

 

Happy Easter ngagai bala semua!

Duduk rumah jak pengawa aku sekumbang 2-3 ari tok. Nembu utai kah uleh tembu, mayuh agik kah tinduk lemai. Nyau gatal jari nadai pengawai. view-view blog orang bukai, rindu gak meda blog orang ka manah-manah. Enggai alah gak, start baru aku tok, start enggau pengerindu blog aku.

  • Start Baru enggau Chat Blog aku. Selamat datai ngagai semua, free to drop your message. Enda gak muka facebook belama nganti message urang. Start baru …

image

  • Start baru masuk lah lagu dalam blogspot. Tiba-tiba ka nepu baru, udah berapa kali deleted utai kenya. Ukai tegal nama, laban line balat slow, ka loading lama amat, nya aku removed semua suba. Arap udah tok line manah. Nadai nyangkut-nyangkut agik.

image

  • Pandak jako, terima kasih ngagai semua followers blog aku : BUJANG RUMAH PANJAI. Tajapan nadai datai beratus-ratus baka enggi urang, at least cukup meri peransang kena aku update blog aku tok. A MILLION THANKS TO ALL OF YOU …

image

HAVE A NICE SUNDAY!

Regards.

No comments: